شبکه Starz سومین اسپین‌آف از سریال Power را می‌سازد

1 September 2020 - 12:30

شبکه Starz به ساخت سومین اسپین‌آف از سریال Power چراغ سبز نشان داد. نام این سریال Power Book IV: Force خواهد بود که بر روی کاراکتر تامی ایگان با بازی جوزف سیکورا (Joseph Sikora) تمرکز خواهد داشت. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

رابرت مونیک (Robert Munic) به عنوان مدیر و تولیدکننده اجرایی در این سریال که توسط کمپانی Lionsgate Television ساخته می‌شود حضور خواهد داشت. دستور ساخت این سریال از تاریخ ۶ سپتامبر که تاریخ پخش سریال Power Book II: Ghost با بازی مایکل رینی جونیور (Michael Rainey Jr)، ناتوری ناتن (Naturi Naughton)، مری جین بلای (Mary J. Blige) و کلیف اسمیت (Cliff Smith) است داده شده است.

تمرکز این سریال بر روی کاراکتر تامی ایگان خواهد بود که ارتباط خود را با دیگران قطع کرده و شهر نیویورک را برای همیشه پشت سر می‌گذارد.

در ابتدا قرار بود که اسم این سریال Power Book V: Force نام داشته باشد که بعداً اسم آن به Power Book IV: Force تغییر داده شد. Power Book IV: Force بعد از پخش سریال پیش درآمد Power Book III: Raising Kanan به نمایش در خواهد آمد.

رئیس بخش برنامه‌های شبکه Starz، کریستینا دیویس (Christina Davis) گفت:

سریال Power یکی از موفق‌ترین سریال‌های ما در طی پخش ۶ ساله‌اش بوده و بیش از ۱۰ میلیون نفر بازدیدکننده را در طی دو فصل آخر خود جمع کرده است. ما بسیار هیجان‌زده و خوشحالیم تا سریال جدید Power Book IV: Force را به طرفداران این سریال نشان دهیم.

سریال Power Book II: Ghost در تاریخ ۶ سپتامبر (۱۶ شهریور) در ساعت ۹ شب روز یکشنبه در آمریکا و کانادا در شبکه Starz و پلتفرم استریم جهانی Starzplay به نمایش در خواهد آمد.

سریال پیش‌درآمد Power Book III: Raising Kanan که به روزهای اولیه کاراکتر Kanan Stark می‌پردازد،‌ قرار است مراحل ساخت خود را در پاییز امسال و برای پخش در سال ۲۰۲۱ در شبکه Starz‌ از سر بگیرد. مکای کورتیس (Mekai Curtis) در نقش کانان استارک جوان به همراه پتینا میلر (Patina Miller‎) در نقش مادرش و دیگر بازیگران این سریال از جمله راکل توماس (Raquel Thomas)، امر اپز (Omar Epps)، هایلی کیلگور (Hailey Kilgore) و لاوی سیمون (Lovie Simone) در این سریال نقش‌آفرینی خواهند کرد. سازنده، مدیر و تولیدکننده اجرایی این سریال نیز ساشا پن (Sascha Penn) است.

تمام سریال‌های The Power توسط کورتنی ای. کمپ (Courtney A. Kemp) از طریق کمپانی او با نام End of Episode و قرارداد او با Lionsgate Television و G-Unit Film تولید شده است. تولیدکنندگان اجرایی این سریال‌ها نیز شامل مارک کانتون (Mark Canton‎) از طریق کمپانی‌اش با نام Atmosphere Entertainment MM، دانیل دجیسس (Danielle DeJesus)، کریس سلاک (Chris Selak)، شانا استین (Shana Stein) و بارت ونریش (Bart Wenrich) می‌باشند.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.