مراحل فیلم‌برداری فیلم The Fallout در لس‌آنجلس آغاز شد

1 September 2020 - 12:00

بازیگرانی که در درام دبیرستانی The Fallout بازی خواهند کرد شامل شیلین وودلی (Shailene Woodley)،‌ جولی بوون (Julie Bowen)، جان اورتیز (John Ortiz)، ویل روپ (Will Ropp)، جنا اورتگا (Jenna Ortega)، مدی زیگلر (Maddie Ziegler) و نیلز فیت (Niles Fitch) خواهند بود. فیلم‌برداری ۴ هفته‌ای این فیلم در این هفته تمام خواهد شد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

مگان پارک (Megan Park) وظیفه نوشتن فیلم‌نامه و کارگردانی این فیلم را برعهده خواهد داشت. داستان The Fallout درباره پیامدهای احساسی اتفاقی ناگوار و تأثیر آن بر روی دانش‌آموزی با نام ودا با بازی اورتگا است. بعد از این اتفاق ارتباط او با خانواده‌اش،‌ دوستانش و دید او نسبت به جهان برای همیشه تغییر خواهد کرد.

دیوید براون (David Brown) به همراه ربکا میلر (Rebecca Miller)، کارا شاین (Cara Shine)، جوانی بورستاین (Joannie Burstein)، جولیا پرننا (Giulia Prenna) تولیدکنندگان این فیلم خواهند بود. استودیو تولیدکننده این فیلم نیز U.S. outfit Clear Horizon است.

مگان پارک به تازگی اقتباس No Baggage را با بازی شیلین وودلی برای کمپانی برادران وارنر ساخته است. او همچنین در حال توسعه پروژه فیلمی با همکاری کمپانی Feig Co است که وظیفه‌ی نوشتن فیلم‌نامه و کارگردانی آن را نیز برعهده دارد. او موزیک ویدیویی را نیز برای بیلی آیلیش (Billie Eilish)، بلک‌بیر (Blackbear) و گوچی مان (Gucci Mane) کارگردانی کرده است.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.