مدت زمان پخش فیلم Wonder Woman 1984 اعلام شد

1 September 2020 - 19:00

مدت زمان فیلم Wonder Woman 1984 رسما اعلام شده و بنظر می‌رسد خیلی هم طولانی باشد. طرفداران مدت زیادی در انتظار فیلم جدید گل گدوت (Gal Gadot) که قرار بود سال گذشته اکران شود، بودند. کمپانی برادران وارنر تاریخ اکران این فیلم را بخاطر شیوع بیماری کرونا به ژوئن ۲۰۲۰ تغییر داد و مجددا بارها دچار وقفه شد. در حال حاضر این فیلم قرار است ۲ اکتبر (۱۱ مهر) اکران شود گرچه هنوز مشخص نیست باز به تعویق بیفتد یا نه. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴ دایانا را دهه‌ها بعد از اولین ماجراجویی او نشان می‌دهد و در این زمان، دایانا تنها در واشنگتن دی‌سی زندگی می‌کند و همه چیز با وجود خطرات جدید به شکل تاجری به نام مکسول لرد و دوستی به نام باربارا مینروا با بازی کریستن ویگ (Kristen Wiig) به هم می‌ریزد.

تریلری که اخیرا از این فیلم در مراسم DC FanDome منتشر شد اولین نگاه واقعی بر شکل و شمایل باربارا در قالب چیتای تبهکار بود.

طبق منبع خبری کره‌ای، مدت زمان این فیلم ۱۵۳ دقیقه یعنی ۲ ساعت و ۳۱ دقیقه اعلام شده است. این مدت زمان در مقایسه با فیلم اول که ۲ ساعت و ۲۹ دقیقه بود، کمی بیشتر است. بیشتر بلاک‌باسترها امروزه مدت زمان طولانی دارند. اخیرا فیلم Tenet با مدت زمان ۱۵۰ دقیقه در چین دچار مشکل شده است. حالا باید منتظر ماند و دید آیا زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴ نیز با این موانع مواجه می‌شود یا خیر.

مدت زمان ۱۵۱ دقیقه خبر خوبی برای طرفداران زن شگفت‌انگیز است که عاشق این فیلم هستند. بین دو تبهکار فیلم و بازگشت استیو ترور با بازی کریس پاین (Chris Pine)، دایانا کارهای زیادی برای انجام دادن در این فیلم دارد. از طرف دیگر خیلی از علاقمندان به فیلم، فیلم‌های طولانی را دوست ندارند و این می‌تواند نکته منفی آن باشد‌. البته این باعث موردتوجه قرار نگرفتن فیلم نمی‌شود.

منبع: اسکرین رنت

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.