تصاویر جدیدی از فیلم Dune منتشر شدند

1 September 2020 - 19:30

جدیدترین تصاویر فیلم Dune ساخته دنی ویلنوو (Denis Villeneuve) با بازی جیسون موموآ (Jason Momoa) منتشر شده که موموآ را در حال مبارزه با دشمنان و دیگر بازیگران را نشان می‌دهند. این فیلم اقتباسی لایو اکشن از رمان علمی‌تخیلی محبوب فرانک هربرت (Frank Herbert) است.  در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

ویلنوو گفته می‌خواهد فیلم Dune را دو بخش کند تا دنیای هربرت را به درستی و با دقت جستجو کند و از بازیگران خواسته به او در اجرای این نقشه کمک کنند.

بازیگران این فیلم عبارتند از: تیموتی شالامی (Timothée Chalamet)، ربکا فرگوسن (Rebecca Ferguson) و اسکار آیزاک (Oscar Issac)، زندیا (Zendaya)، جیسون موموآ (Jason Momoa)، دیو باتیستا (Dave Bautista)، خاویر باردم (Javier Bardem)، استلان اسکارشگورد (Stellan Skarsgard)، شارلوت رمپلینگ (Charlotte Rampling) و جاش برولین (Josh Brolin).

فیلم Dune سیاره بیابانی به نام آراکیس را نشان می‌دهد که خانه‌ی منبع ارزشمندی به نام اسپایس است. خانواده آترایدس رهبر آراکیس است گرچه پسرشان، پل خود را در سفر مهمی می‌یابد.
طرفداران بی‌صبرانه منتظر اولین تریلر فیلم هستند که گفته شده ۱۹ شهریور پخش می‌گردد. حالا تصاویر جدیدی پیش از انتشار تریلر منتشر شده‌اند. مجله Empire اخیرا کاور جدیدش از فیلم Dune را در قالب سه تصویر جدید منتشر کرده است.

تصویر اول پل و چانی یکی از بومی‌های فرمن اهل آراکیس را نشان می‌دهد که با هم دوست هستند و دومین تصویر پدر پل، دوک لتو، و گارنی هالک را نشان داده و تصویر سوم دانکن آیداهو با بازی موموآ را نشان می‌دهد که در حال مبارزه با دشمنان است.

طرفداران بی‌صبرانه منتظر اکران فیلم هستند و امیدوارند این فیلم بیش از این دچار وقفه نگردد. ویلنوو گفته کار تولید فیلم بخاطر بیماری کرونا دچار وقفه شده و کند پیش رفته است.

گرچه کمپانی برادران وارنر به دنبال آماده کردن هرچه سریعتر این فیلم است و انتشار تریلرش باعث افزایش هیجان برای دیدن هرچه زودتر فیلم می‌شود.

خیلی‌ها شاهد تلاش‌های ویلنوو بوده‌اند و باید منتظر ماند و دید آیا انتظارات را برآورده می‌کند یا خیر.

منبع: اسکرین رنت

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.