سریال NOS4A2 پس از دو فصل کنسل شد

1 September 2020 - 22:30

سریال ترسناک-ماورا الطبیعی شبکه‌ی AMC یعنی NOS4A2 برای فصل سوم تمدید نخواهد شد. شورانر و تهیه‌کننده‌ی اجرایی جیمی اوبراین (Jami O’Brien) این خبر را روز دوشنبه بر روی توییترش به اشتراک گذاشت و شبکه نیز این کنسلی را تأیید کرد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

اوبراین نوشت:

خب دوستان، هفته‌ی گذشته از AMC شنیدم که فصل سوم NOS4A2 را نخواهیم ساخت. ناراحت‌کننده است ولی قدردان این هستم که حداقل قادر به تمام کردن خط داستانی اقتباس از رمان ترسناک جو هیل (Joe Hill) بودیم… تبریک به تک تک اعضای تیم شگفت‌انگیزمان برای کار کردن بر روی دو فصل خارق‌العاده و شگفت‌انگیز. دلتنگ دیدن همه خواهم بود ولی واقعاً به تمام‌کارهایی که با هم انجام دادیم افتخار می‌کنم.

AMC طی بیانیه‌ای در روز دوشنبه گفت:

کریسمس‌لند ممکن است برای همیشه زنده باشد اما NOS4A2 با اتمام فصل دوم به‌پایان خواهد رسید. سپاسگزار جیمی اوبراین، جو هیل و تمام عوامل و بازیگران این دو فصل عالی، ترسناک و جذاب هستیم؛ همچنین از طرفداران برای انگیزه دادن و همراهی‌شان سپاسگزار هستیم.

NOSA42 در فصل اول آمار مخاطبان خوبی داشت ولی در فصل دوم با افت بیننده روبرو شد. فصل دوم میانگین ۸۰۰,۰۰۰ بیننده برای هر قسمت را به ثبت رساند که ۳۵۰,۰۰۰ از آن را سنین ۲۵ تا ۵۴ سال تشکیل می‌دادند.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.