تاریخ شروع فیلم‌برداری فیلم Black Panther مشخص شد

17 December 2016 - 20:00

شخصیت T’Challa یا همان Black Panther (پلنگ سیاه) اوایل امسال حضور کوتاهی را در فیلم Captain America: Civil War «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» تجربه کرد؛ اما همانطور که می‌دانید، مارول قصد دارد یکی از فیلم‌های آینده‌ی دنیای سینماتیک مارول مختص این ابرقهرمان باشد. برای اطلاعات بیش‌تر، با سایت سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.فیلم Black Panther اولین فیلم استودیوهای مارول است که شخصیت‌ اصلی آن یک ابرقهرمان سیاه پوست است. فیلم‌نامه این فیلم به صورت مشترک توسط جو رابرت کول (Joe Robert Cole) و رایان کوگلر (Ryan Coogler) نوشته خواهد شد. البته رایان کوگلر کارگردانی فیلم را هم برعهده دارد.

بر اساس گزارش‌های سایت On Location Vacations، فیلم‌برداری فیلم Black Panther «پلنگ سیاه» در ۱۵ ژانویه ۲۰۱۷ در آتلانتا آغاز خواهد شد. این خبر، گزارش‌های قبلی منتشر شده را که اذغان داشتند فیلم‌برداری در ماه ژانویه آغاز می‌شود و تا ماه می ادامه خواهد داشت، تایید می‌کند. بر اساس این خبر، مدت بسیار کمی تا شروع فیلم‌برداری این فیلم فاصله داریم. در واقع، حدود یک ماه دیگر باید منتظر آغاز فیلم‌برداری این فیلم ابرقهرمانانه باشیم.

استعداد‌های خوبی در بین عوامل فیلم Black Panther «پلنگ سیاه» وجود دارند. علاوه بر کارگردان موفق آن یعنی رایان کوگلر، بازیگرانی مشهوری هم در این فیلم ایفای نقش می‌کنند. بازیگرانی همچون مایکل بی. جردن ( Michael B. Jordan)، فارست ویتاکر (Forest Whitaker)، لوپیتا نیونگو (Lupita Nyong’o)، دانای گوریرا (Danai Gurira)، دنیل کالویا (Daniel Kaluuya)، وینستون دوک (Winston Duke) و فلورنس کاسومبا (Florence Kasumba) ایفای نقش خواهند کرد.

لازم به ذکر است که فیلم Black Panther «پلنگ سیاه» قرار است در تاریخ ۱۶ فوریه سال ۲۰۱۸ برابر با ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ در سینماها اکران شود.

منبع: Comicbook

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.