تولید فصل دوم سریال Breeders از سر گرفته شد

1 September 2020 - 22:00

پس از ۱۶ هفته تعلیق به دلیل شیوع و بحران جهانی ویروس کوید-۱۹، تولید فصل دوم سریال کمدی تحسین‌شده‌ی شبکه‌های FX و Sky به نام (پرورش‌دهندگان) «Breeders» آغاز شد. فیلم‌برداری سریال با رعایت دستورالعمل‌های لازم امروز در لندن انگلستان آغازشده است. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

در این مجموعه، مارتین فریمن (Martin Freeman) در نقش پل، پدری دلسوز است که متوجه می‌شود او کاملاً آن مردی نیست که فکر می‌کرده هست. همراهش در بالا رفتن از شیب تند قله‌ی والدین بودن، الی با بازی دیزی هاگارد (Daisy Haggard) است که یک استودیوی ضبط را اداره می‌کند.

در فصل نخست این کمدی صادقانه و سازش‌ناپذیر، پل و الی درگیر حرفه‌های تمام‌وقت، والدین مسن، اجاره خانه، آشفتگی رابطه و سختی‌های غیرمنتظره‌ی پدر و مادری کردن برای بچه‌های جوانشان لوک با بازی جورج ویکمن (George Wakeman) و ایوا با بازی جیدا ایلز (Jayda Eyles) بودند. وقتی پدر الی، مایکل با بازی مایکل مک‌کین (Michael McKean) جلوی در خانه‌شان سبز می‌شود، خانواده اساساً دارای یک فرزند سوم می‌شود. والدین پل، جکی با بازی جوانا بیکن (Joanna Bacon) و جیم با بازی آلن آرمسترانگ (Alun Armstrong) برای کمک کردن در دسترس هستند اما نسل آن‌ها والدین بودن را به طرز کمی متفاوت‌تری انجام می‌دهد.

شورانر و خالقان این سریال نامزد اسکار و برنده‌ی دو جایزه‌ی امی، سایمون بلک‌ول (Simon Blackwell) به همراه برنده‌ی دو جایزه‌ی امی و دریافت‌کننده‌ی جایزه‌ی انجمن صنفی کارگردانان آمریکا، کریس ادیسون (Chris Addison) و برنده‌ی امی و بفتا مارتین فریمن هستند. ریچارد آلن-ترنر (Richard Allen-Turner)، راب آزلت (Rob Aslett)، دیوید مارتین (David Martin)، جان تودی (Jon Thoday)، توبی ولچ (Toby Welch)، مایکل ویگز (Michael Wiggs) و بن پالمر (Ben Palmer) دیگر تهیه‌کنندگان اجرایی این مجموعه هستند.

سریال Breeders توسط کمپانی‌های Avalon و FX برای شبکه‌های FX و Sky Originals تولید می‌شود.

منبع: Comingsoon

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.