سم ریمی فیلم علمی تخیلی ۶۵ را برای سونی می‌سازد

2 September 2020 - 11:30

آدام درایور Adam Driver)‎) که بازی در سری فیلم‌های جنگ ستارگان را در کارنامه‌ی خود دارد، قرار است در فیلم علمی تخیلی ۶۵ سونی نقش‌آفرینی کند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

نویسنده و کارگردان‌های فیلم A Quiet Place با نام‌های اسکات بک (Scott Beck) و برایان وودز (Bryan Woods) وظیفه‌ی نویسندگی و کارگردانی این فیلم را بر عهده خواهند داشت.

این دو نفر فیلم ۶۵ را تحت کمپانی تازه تأسیس خودشان با نام Beck/Woods banner به همراه سم ریمی (Sam Raimi) و زینب عزیزی (Zainab Azizi) با کمپانی‌شان به نام‌های Raimi Productions و Debbie Liebling تولید خواهند کرد. این فیلم تجدید دیداری بین بک و وودز و ریمی خواهد بود، چرا که این دو به تازگی اپیزودی از سریال ۵۰ States of Fright را برای سم ریمی و شبکه Quibi نوشته و کارگردانی کرده‌اند.

طرح داستان اصلی این فیلم هنوز به بیرون درز نکرده است. هنوز مشخص نیست که فیلم ۶۵ چه زمانی وارد مراحل تولید خواهد شد چرا که بازیگر اصلی این فیلم آدام درایور بعد از اتمام فیلم‌برداری فیلم The Last Duel ریدلی اسکات (Ridley Scott) برای کار بعدی خود چندین فیلم را در برنامه خود دارد که می‌تواند بین آن‌ها یکی را انتخاب کند. بعد از اتمام فیلم‌برداری فیلم The Last Duel، درایور می‌تواند فیلم Gucci از ریدلی اسکات که به تازگی قراردادی برای بازی در نقش مقابل لیدی گاگا (Lady Gaga) در این فیلم امضا کرده است را انتخاب کند.

درایور سال ۲۰۱۹ سال بسیار پرمشغله‌ای را داشت که در آن به خاطر بازی در فیلم Marriage Story نامزد جایزه اسکار شد، او همچنین در این سال در فیلم استودیو آمازون با نام The Report و فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker در نقش کایلو رن نیز نقش‌آفرینی کرده است.

اسکات بک و برایان وودز شهرت خود را مدیون فیلم تجاری بسیار موفق A Quiet Place هستند که براساس فیلم‌نامه نوشته شده توسط آن‌ها ساخته شده است. این فیلم که آن‌ها تولیدکننده اجرایی آن نیز بودند بیشتر از ۳۴۰ میلیون دلار در باکس آفیس جهانی فروش داشته است. این دو همچنین برای فیلم‌نامه این فیلم نامزد دو جایزه ۲۰۱۹ Critics’ Choice Awards و Writers Guild of America Awards شدند که در انتها برنده جایزه Saturn Awards برای بهترین فیلم‌نامه شدند.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.