کارگردانان فیلم Project Power فیلم Nemesis را برادران وارنر می‌سازد

2 September 2020 - 11:00

هنری جوست (Henry Joost) و آریل شولمن (Ariel Schulman) که به تازگی فیلم Project Power را برای نتفلیکس کارگردانی کرده‌اند قراردادی را برای ساخت فیلم اکشن علمی تخیلی Nemesis با برادران وارنر امضا کردند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این فیلم داستان مهندس نابغه‌ای را روایت می‌کند که شاهد وقوع جرم مرگباری توسط رئیس جمهور آمریکا شده و برای از پا درآوردن رئیس جمهور و حکومت فاسدش تیمی را تشکیل می‌دهد. هنوز مشخص نیست که عنصر علمی تخیلی این فیلم کجای این قصه جای دارد.

امرالد فنل (Emerald Fennell) نویسنده فیلم Promising Young Woman قرار است فیلم‌نامه نهایی و اصلی فیلم Nemesis را بنویسد که فیلم‌نامه اولیه این فیلم توسط استفان چین (Stephen Chin) نویسنده فیلم War Dogs نوشته شده بود. سو کرول (Sue Kroll) و جولز دالی (Jules Daly) تولیدکنندگان این فیلم خواهند بود. پروژه ساخت این فیلم اولین بار در آوریل ۲۰۱۸ توسط این دو تولیدکننده اعلام شده بود.

جوست و شولمن شغل کارگردانی خود را نخست در مستند Catfish شروع کردند. سپس آن‌ها در فیلم‌های Paranormal Activity 3 و Paranormal Activity 4 و بعداً در فیلم Nerve و Viral که هر دو آن‌ها در سال ۲۰۱۶ منتشر شدند و در همان سال که تولیدکننده اجرایی فیلم White Girl نیز بودند کارگردانی خود را ادامه دادند.

علاوه بر فیلم تازه اکران شده آن‌ها به نام Project Power، این دو کارگردان در حال کار بر روی فیلم اقتباسی از رمان The Monkey Wrench Gang هستند که درباره‌ی گروهی افراطی از فعالان محیط زیست است. تولیدکننده این فیلم اد پرسمن (Ed Pressman) است. همچنین آن‌ها فیلم نامعلومی که عنوان آن هنوز مشخص نشده را خواهند ساخت که داستان‌ آن درباره پسربچه‌ای ۱۲ ساله است که کارت اعتباری مادرش را دزدیده و به جزیره بالی فرار می‌کند.

Promising Young Woman یکی از بهترین فیلم‌های داستان محوری است که امسال دیده شده. کمپانی Focus برنامه انتشار این فیلم را هنوز مشخص نکرده است و هنوز مشخص نیست که این فیلم طی مراسم جوایز فیلم امسال منتشر می‌شود یا سال بعد. این فیلم که با بازی فوق‌العاده کری مولیگان (Carey Mulligan) و فیلم‌نامه عالی امرالد فنل همراه شده است احتمال می‌رود طی انتشارش سروصدای زیادی کند و باعث گفت‌وگوها و بحث‌های متعددی شود.

منبع: کولایدر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.