پیرس برازنان نقش سرباز جنگ جهانی دوم را در فیلم The Last Rifleman بازی می‌کند

2 September 2020 - 13:30

پیرس برازنان (Pierce Brosnan) به فیلم The Last Rifleman به کارگردانی تری لون (Terry Loane) پیوسته که کمپانی WestEnd Films حق فروش پروژه را به‌دست آورده است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

فیلم الهام گرفته از داستان واقعی است که برازنان نقش آرتی کرافورد، سرباز جنگ جهانی دوم، را ایفا می‌کند که در آسایشگاهی در ایرلند شمالی زندگی می‌کند و به تازگی همسرش را از دست داده است. او همزمان با هفتاد و پنجمین سالگرد D-Day تصمیم می‌گیرد از آسایشگاه فرار کند و راهی فرانسه شود.

کمپانی Northern Irland Screen سرمایه گذار فیلم است و کوین فیتزپاتریک (Kevin Fitzpatrick) فیلم‌نامه‌اش را قلم زده و کتی جکسون (Kathy Kackson) و جان لزلی (John Leslie) از کمپانی Wee Buns تولیدش را برعهده دارند. جکلین کرین (Jacqueline Kerrin) و دامینیک رایت (Dominic Wright) از کمپانی Ripple World Pictures دیگر تولید کنندگان فیلم هستند. مارک هافم (Mark Huffam)، کوین جکسون (Kevin Jackson)، نیک لی (Nick Lee)، الویس سینگر (Eloise Singer) و تامی کارن (Tommy Curran) تهیه‌کنندگان اجرایی فیلم می‌باشند.

تولید این فیلم قرار است امسال زمستان در ایرلند شمالی و جمهوری ایرلند آغاز گردد. آهنگساز کار، استیون واربک (Stephen Warbeck) و چهره‌پرداز آن، کلر رمزی (Clare Ramsey) است. کمپانی WestEnd این فیلم را به خریداران در TIFF معرفی کرد و WestEnd و CAA حق پخش آن را در ایالت متحده به‌دست آوردند.

مایا امسلم (Maya Amsellem) مدیر کمپانی WestEnd گفته:

ما به شدت تحت تاثیر فیلمنامه فوق‌العاده کوین فیتزپاتریک و بینش قوی تری لون نسبت به داستان قرار گرفتیم و خیلی هیجان‌زده‌ایم که پیرس برازنان به این پروژه پیوسته است.

تری لون نیز گفته:

وقتی اولین بار فیلم‌نامه کوین را خواندم، داستان به قدری زیبا نوشته شده بود که با قلب و روحم حسش کردم. این فیلم‌نامه‌ای است که کارگردانان به دنبالش هستند: درام قدرتمند، و شخصیت محوری که بین دل و احساس تعادل برقرار می‌کند. بهای شخصی بعد از جنگ چیزی است که تا سال‌ها بعد با شخص همراه است.

کوین فستزپاتریک نیز اظهار داشته:

سفر شجاعانه برنارد جوردن توجه مردم را به خود جلب کرد و فضایی به‌وجود آورد که نسل جنگ جهانی دوم را به خوبی نشان می‌دهد. این داستان و انگیزه‌ای که باعث می‌شود یک نفر در روزهای پایانی عمرش به دنبال جایی باشد که فقط خاطرات دردناک برایش تداعی می‌شود، تکان‌دهنده است.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.