گلدبلوم و وایتیتی در حال ساخت پروژه مخفی هستند

2 September 2020 - 14:30

جف گلدبلوم (Jeff Goldblum) و کارگردان برنده اسکار، تایکا وایتیتی (Taika Waititi) در حال کار روی پروژه مخفیانه‌ای هستند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

گلدبلوم چند سالی است روی شرایط اجتماعی و قومی و کالت کار می‌کند و پروژه‌های منحصر به فردی در این رابطه دارد. او و وایتیتی بعد از فیلم Thor: Ragnarok همکار شدند. سومین فیلم ثور با بازی گلدبلوم در نقش گرندمستر و کارگردانی وایتیتی ساخته شد.

وایتیتی نیز با سریال Flight of the Conchords شبکه HBO شناخته شد. این فیلم‌ساز اهل نیوزیلند خلاقیت بسیاری در کارش دارد. او سال گذشته پروژه بزرگ جنگی Jojo Rabbit را کارگردانی کرد که اسکار بهترین فیلم‌نامه را گرفت. او قسمت پایانی سریال The Mandalorian را نیز برای دیزنی پلاس کارگردانی کرد. او در حال حاضر سه پروژه مختلف در دست ساخت دارد: فیلم بدون عنوان جنگ ستارگان؛ کمدی ورزشی Next Goal Wins و سری چهارم فرنچایز ثور به نام Thor: Love and Thunder.

گلدبلوم در مصاحبه با سایت خبری هالیوودریپورتر گفته که همیشه طرفدار این فیلمساز (وایتیتی) بوده و دوست دارد دوباره با او کار کند. گویا این دو در حال ساخت پروژه مخفی هستند که گلدبلوم در مصاحبه اخیرش اشاره مختصری بدان داشته و وقتی از او درباره سریال The Mandalorian پرسیده شده او گفته این سریال را دوست داشته و وایتیتی را ستایش می‌کند:

من وایتیتی را ستایش می‌کنم و همیشه دوست داشتم دوباره باهاش همکاری داشته باشم و شاید باز با هم همکاری کنیم. درباره انجام یک کار دیگه صحبت کردیم که فعلا مخفی است اما من هرکاری باشد با او انجام می‌دهم. دیزنی‌پلاس هم شبکه خوبی برای کار کردن است و آن‌ها خانواده فوق‌العاده، باهوش و مهربانی هستند.

تعریف گلدبلوم از دیزنی می‌تواند به این دلیل باشد که استودیو سازنده The Mandalorian است یا اینکه پروژه مخفی او و وایتیتی محصول این استودیو است. فعلا نمی‌شود با قطعیت حرفی از این موضوع زد اما خب این دو از حمایت دیزنی برخوردارند. برخی می‌گویند گلدبلوم بازیگر فیلم بدون عنوان جنگ ستارگان است اما شاید هم این پروژه دیگری باشد.

منبع: اسکرین رنت

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.