چراغ سبز نتفلیکس به سریال کمدی Dad Stop Embarrassing Me

2 September 2020 - 20:30

نتفلیکس به سریال کمدی پدر دختری Dad Stop Embarrassing Me با درخشش و تهیه کنندگی جیمی فاکس (Jamie Foxx) چراغ سبز نشان داده است. این سریال از ارتباط جیمی فاکس با دخترش، کورین فاکس، الهام گرفته شده که تولید کننده سریال به همراه الکس اونت (Alex Avant) است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

کایلا-درو (Kyla-Drew) نقش دختر فاکس را بازی کرده و دیوید آلن گریر (David Alan Grier) نیز در این کمدی چند دوربینه ایفای نقش می‌کند.

سریال Dad Stop Embarrassing Me از ماه فوریه (بهمن)، قبل از شیوع بیماری کرونا و توقف تولیدات تلویزیونی، کار تولید و انتخاب بازیگران خود را آغاز کرده بود. قبل از سفارش سریال توسط نتفلیکس، شورانر سریال، جیم پترسون (Jim Patterson) از آن کناره گیری کرد.

بنتلی کایل ایوانز (Bentley Kyle) جایگزین پترسون شده که ابتدا بعنوان مشاور پروژه استخدام شده بود و قبلا با فاکس برنامه تلویزیونی جیمی فاکس را تولید کرده است.

کن ویتینگام (Ken Whittingham) تمامی قسمت‌های این سریال را کارگردانی می‌کند.

پورچا کولمن (Porscha Coleman)، جاناتان کایت (Jonathan Kite)، هیتر همنس (Heather Hemmens)، و والنت رودریگز (Valente Rodriguez) بازیگران این سریال هستند.

فاکس اخیرا برای بازی در درام Just Mercy در مقابل مایکل بی جردن (Michael B. Jordan) و بری لارسون (Brie Larson) مورد تمجید قرار گرفت. او به زودی در انیمیشن Soul محصول دیزنی/پیکسار دیده می‌شود.
ایوانز با ام‌سی لایت (MC Lyte) رپر در سریال Partners in Rhyme همکاری داشته است.

کایت نیز در کمدی ۲Broke Girls  محصول CBS نقش اولگ را در مقابل کیت دنینگز (Kate Dennings) و بث برس (Beth Behrs) بازی کرده است. او صداپیشه شخصیت‌های متعددی در سریال انیمیشنی Black Dynamite بوده است.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.