پروژه‌ی بعدی خالقان بازی تاج‌وتخت مشخص شد

3 September 2020 - 09:00

یک سال از امضای قرارداد بزرگ دی. بی. وایس (D.B. Weiss) و دیوید بنیاف (David Benioff)، خالقان سریال Game of Thrones با نتفلیکس می‌گذرد. اکنون آن‌ها اولین پروژه‌ی دنیاساز تلویزیونی خود در این شبکه‌ی استریمی و اولین سریال درامی که پس از به‌پایان رسیدن سریال مذکور شبکه‌ی HBO می‌نویسند را مشخص کردند. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

این دو، سه‌گانه کتاب علمی-تخیلی نویسنده‌ی چینی لو سیکسین (Liu Cixin) به نام Remembrance of Earth’s Past را اقتباس خواهند کرد؛ داستان در مورد اولین ارتباط بشریت با یک تمدن بیگانه است.

بنیاف و وایس لیست کاملی از همکاران خلاق را برای ساخت این سریال اقتباسی کنار خود جمع کرده‌اند.

الکساندر وو (Alexander Woo) از خالقان سریال The Terror: Infamy محصول AMC که قرارداد بزرگی در ماه فوریه با نتفلیکس بسته بود، در کنار این دو نویسنده و تهیه‌کننده‌ی اجرایی این سریال خواهد بود. ریان جانسن (Rian Johnson) کارگردان قسمت هشتم سری جنگ‌های ستاره‌ای The Last Jedi و فیلم Knives Out دیگر تهیه‌کننده‌ی اجرایی این پروژه در کنار همکارش رم برگمن (Ram Bergman) خواهد بود. Plan B، کمپانی که توسط برد پیت (Brad Pitt) اداره می‌شود، جرمی کلاینر (Jeremy Kleiner) و دد گاردنر (Dede Gardner) به همراه رزاموند پایک (Rosamund Pike) و روبی یونیاک (Robie Uniacke) توسط شرکت خودشان به نام Primitive Streak نیز از تهیه‌کنندگان اجرایی این مجموعه هستند.

نویسنده لو نیز به همراه کن لو (Ken Liu) که کتاب‌های The Three-Body Problem و Death’s End را به انگلیسی ترجمه کرده است مشاوران تولید خواهند بود.

مانند بازی تاج‌وتخت، این سریال بر اساس Remembrance of Earth’s Past نیز از یک مجموعه کتاب اقتباس خواهد شد که شامل کتاب The Three-Body Problem، کتاب The Dark Forest و کتاب Death’s End می‌شود. اولین کتاب داستان یی ونجی را روایت می‌کند که به دنبال مرگ پدرش طی انقلاب فرهنگی به‌دست نگهبانان سرخ، در تلاش برای کمک به بیگانگان برای حمله کردن به زمین است؛ این در حالی است که گروه‌های مختلف مشغول برنامه‌ریزی راه‌های مختلفی برای خوش‌آمد گویی به فرازمینی‌ها هستند. این مجموعه در ابتدا و پیش از انتشار در سال ۲۰۰۸ قرار بود در سال ۲۰۰۶ به‌صورت سریالی در مجله‌ی Science Fiction World منتشر شود.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.