جرارد باتلر به فرانک گریلو در فیلم Copshop پیوست

3 September 2020 - 09:30

ستاره‌ی فیلم Greenland جرارد باتلر (Gerard Butler) در فیلم اکشن مهیج Copshop به کارگردانی جو کارناهان (Joe Carnahan) کارگردان فیلم The Grey با فرانک گریلو (Frank Grillo) بازیگر فیلم‌های کاپیتان آمریکا همبازی خواهد شد. این فیلم توسط Open Road Films در آمریکا و STX در بریتانیا و ایرلند اکران خواهد شد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

در Copshop، ایستگاه پلیسی در یک شهر کوچک به‌صورت غیرمنتظره‌ای تبدیل به میدان نبردی میان یک قاتل حرفه‌ای (باتلر)، یک پلیس زن تازه‌کار اما باهوش و یک شیاد غیرقابل‌اعتماد (گریلو) که هیچ جایی برای رفتن ندارد و در جست‌وجوی مکان امنی به پشت میله‌های زندان پناه می‌برد، می‌شود. انتخاب بازیگر برای ایفای نقش اصلی زن همچنان در جریان است.

فیلم‌برداری فیلم از ماه اکتبر در جورجیا و نیومکزیکو آغاز خواهد شد. STX این پروژه را در فستیوال فیلم تورنتو به‌صورت مجازی برای خریداران حقوق بین‌المللی آن معرفی خواهد کرد.

کرت مک‌لئود نویسنده‌ی این فیلم‌نامه‌ی غیر اقتباسی بر اساس داستانی از خودش و مارک ویلیامز (Mark Williams) است.

مارک ویلیامز و تای دانکن (Tai Duncan) از Zero Gravity Management تهیه‌کنندگان این اثر در کنار وارن گز و اریک گلد (Eric Gold) از Sculptor Media هستند. G-BASE Productions متعلق به باتلر و آلن سیگل (Alan Siegel) و WarParty Films متعلق به کارناهان و گریلو دیگر تهیه‌کنندگان آن هستند. جیمز ماشلو (James Masciello)، متیو سیداری (Matthew Sidari) و تام اورتنبرگ (Tom Ortenberg) برای Open Road تهیه‌کنندگی اجرایی Copshop را برعهده دارند.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.