تاریخ شروع فیلم‌برداری فصل دهم سریال American Horror Story مشخص شد

3 September 2020 - 10:30

رایان مورفی (Ryan Murphy) سازنده سریال American Horror Story در پستی اینستاگرامی اعلام کرد که فیلم‌برداری فصل دهم این سریال در ماه اکتبر (مهر) برنامه‌ریزی شده است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

او پستی را در اینستاگرام منتشر کرد که می‌توان تصویر رمزآلودی از دندان‌های تیزی را در آن مشاهده کرد. او تائید کرد که این تصویر سرنخی از تم فصل دهم این سریال است.

بازیگرانی که در فصل دهم این سریال حضور خواهند داشت عبارت‌اند از:

سارا پلسون (Sarah Paulson)، ایوان پیترز (Evan Peters)، کتی بیتس (Kathy Bates)، لسلی گروسمان (Leslie Grossman)، بیلی لورد (Billie Lourd)، آدینا پرتر (Adina Porter)، لی‌لی ریب (Lily Rabe)، آنجلیکا راس (Angelica Ross) و فین ویتراک (Finn Wittrock).

علاوه بر این بازیگران نام برده شده، فصل جدید این سریال شامل حضور بازیگر جدیدی با نام مکالی کالکین (Macaulay Culkin) است. او بازیگر سری فیلم‌های Home Alone است که حضور او در این سریال اولین نقش مهم او در تلویزیون بعد از حضورش در نقش مهمان در سریال کمدی Dollface در سال گذشته است.

جزئیات جدیدترین فصل این سریال ترسناک هنوز فاش نشده است، با این حال رایان مورفی ویدیویی را منتشر کرد که می‌تواند حاوی سرنخ‌هایی برای فصل جدید این سریال باشد.

فصل نهم این سریال AHS: 1984 نام داشت. داستان آن در تابستان ۱۹۸۴ روایت می‌شد جایی که در آن ۵ دوست به لس‌آنجلس فرار می‌کنند تا در کمپ Redwood به عنوان مشاور شروع به کار کنند. همان‌طور که آن‌ها به کارشان عادت می‌کردند به سرعت فهمیدند که تنها چیزی که ترسناک‌تر از داستان‌های کنار آتش کمپ است گذشته‌ی آن‌هاست.

بازیگرانی که در فصل نهم این سریال نقش‌آفرینی کرده‌اند عبارت‌اند از:

اما رابرتس (Emma Roberts)، بیلی لورد، لسلی گروسمان، جان کارول لینچ (John Carroll Lynch)، گاس کنورثی (Gus Kenworthy)، زک ویلا (Zach Villa)، دیران هورتون (DeRon Horton)،‌ متیو موریسون (Matthew Morrison) و آنجلیکا راس.

فاکس گزارش می‌دهد که تعداد بینندگان ۹ فصل اخیر این سریال که شامل ۱۰۳ اپیزود می‌شود بیشتر از ۱ میلیارد نفر است. این سریال ۹۵ بار نامزد جایزه امی شده بود که ۱۶ جایزه آن را نیز برنده شده است. این سریال ۲ جایزه Golden Globe را نیز برده است.

منبع: کامینگ‌سون

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.