جک کواید به بازیگران Scream 5 پیوست

3 September 2020 - 10:30

به دنبال تاریخ اخیر اعلام شده برای فیلم جدید Scream، سایت خبری ورایتی گفته که ستاره سریال The Boys، جک کواید (Jack Quaid) قرار است به بازیگران پنجمین سری Scream محصول مشترک Spyglass Media و Paramount Pictures بپیوندد. کواید به بازیگران جدیدی همچون ملیسا باررا و جنا اورتگا و دیوید آرکت (David Arqette) و کورتنی کاکس (Courteney Cox) ملحق شده است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این پروژه اولین حضور کواید در ژانر ترسناک نیست چون او سال ۲۰۱۷ در کمدی ترسناک Tragedy Girls ایفای نقش کرد که درباره دو دوست دیوانه است. این بازیگر ۲۸ ساله به زودی در فصل دوم سریال ابرقهرمانی The Boys شبکه آمازون پرایم دیده می‌شود.

آرکت اولین بازیگر فیلم اصلی است که به سری پنجم پیوست و سپس کورتنی کاکس اواخر ماه ژوئیه در این فیلم اعلام حضور کرد و اوایل امسال اعلام شد نو کمبل (Neve Campbell) نیز در حال مذاکره برای ایفای مجدد نقشش، سیدنی پرسکات، است.

جزییات مربوط به پلات فیلم هنوز مشخص نیست و تنها گزارش شده که فیلم درباره زنی است که به زادگاهش باز می‌گردد تا ببیند چه کسی مرتکب جنایت‌های شرورانه شده است.

این فیلم را جیمز وندربیلت (James Vanderbilt) از کمپانی Project X Entertainment تولید می‌کند که یکی از نویسنده‌های کار به همراه گای باسیک (Guy Busick) نیز هست. پل نینستین (Paul Neinstein) و ویلیام شراک (William Sherak) از Spyglass و کوین ویلیامسون (Kevin Williamson) به همراه چاد ویللا (Chud Villella) از Radio Silence تهیه کنندگان اجرایی کار هستند.

سری اول Scream سال ۱۹۹۶ اکران شد و دهه‌های متوالی به احیای ژانر وحشت کمک بزرگی کرد و یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های تاریخ شد تا اینکه ریبوت هالووین در سال گذشته جایگاه فیلم را متزلزل کرد. موفقیت فیلم اول به گونه‌ای بود که سه دنباله از آن ساخته شد که همانند فیلم اصلی موفق ظاهر شدند و سری‌های سوم و چهارم در گیشه خوب عمل کردند و نمرات مختلفی دریافت نمودند.

سریالی براساس این فیلم بعد از سال‌ها کشمکش توسط MTV ساخته شد که دو فصلش با استقبال زیاد مخاطبین مواجه گردید اما با رفتن فصل سوم سریال به شبکه VH1، این سریال با نمرات منفی مواجه شد و نتوانست همانند دو فصل قبل خود درخشان ظاهر شود.

ساخت سری جدید فیلم Scream که ۱۴ ژانویه ۲۰۲۲ (۲۴ دی ۱۴۰۰) اکران می‌شود، حاکی از این است که Spyglass در حال ساخت ریبوت دومین فرنچایز مهمِ ترسناک است. این استودیو در حال ساخت کلاسیک ترسناک Hellraiser ساخته کلیو بارکر (Clive Barker) و به قلم دیوید اس. گویر (David S. Goyer) است.

نو کمبل نقش سدینی پرسکات را در بلاک باستر اصلی Scream ایفا کرد و از آن زمان به بعد چهره محبوب فیلم شد و در سه دنباله بعدی آن ظاهر شد. سری چهارم Scream سال ۲۰۱۱ اکران شد و علی رغم بودجه ۴۷ میلیون دلاری‌اش، ۹۷ میلیون دلار فروش جهانی داشت. کمبل اخیرا در سریال House of Cards محصول نتفلیکس و فیلم Castle in the Ground دیده شده است.

منبع: کامینگ‌سون

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.