دومین تریلر فیلم No Time To Die منتشر شد

3 September 2020 - 23:00

دومین تریلر فیلم مورد انتظار No Time To Die امروز منتشر شد تا این فیلم ۱۲ نوامبر در انگلیس و ۲۰ نوامبر در آمریکا اکران شود. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

تریلر جدید فیلم نگاه دقیقی به نقش پالوما با بازی آنا د آرماس (Ana de Armas) دارد و برخی از صحنه‌های اکشن را نشان می‌دهد. این فیلم قرار بود بدلیل شیوع بیماری کرونا، ۱۰ آوریل اکران شود و حالا با بازگشایی سینماها اکران بین‌المللی فیلم شروع می‌شود.

فیلم No Time To Die به کارگردانی کری جوجی فوکوناگا (Cary Joji Fukunaga) آخرین حضور دنیل کریگ (Daniel Craig) در نقش جیمز باند است.

بازیگرانی که حضورشان در این فیلم تایید شده، دنیل کریگ در نقش جیمز باند برای آخرین بار، رالف فاینز (Ralph Fiennes) در نقش ام، لیا سیدو (Lea Seydoux)، نیومی هریس (Noamie Harris) در نقش مانی‌پنی، بن ویشاو (Ben Wishaw) در نقش ای و روری کینر (Rory Kinnear) در نقش تانر و جفری رایت (Jeffrey Wright) در نقش فلیکس لیتر هستند. بازیگران جدید این فیلم دالی بن‌صلاح (Dali Benssalah)، بیلی مگنوسن (Billy Magnussen)، آنا د آرماس (Ana De Armas)، دیوید دنکیک (David Dencik)، لاشانا لینچ (Lashana Lynch) و رامی مالک (Rami Malek) هستند.

در این فیلم، جیمز باند آژانس جاسوسی را ترک کرده است. آرامش او وقتی دوست قدیمی‌اش از CIA، فلیکس لیتر، از او کمک می‌خواهد به هم می‌ریزد. این درخواست کمک، باند را در مسیر رویارویی با تبهکار مرموزی که مسلح به تکنولوژی جدید خطرناکی است، قرار می‌دهد.

برای مشاهده تریلر اینجا کلیک کنید.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.