تست کرونا رابرت پتینسون مثبت شد| فیلم‌برداری The Batman متوقف گردید

4 September 2020 - 11:00

تنها با گذشت سه روز از فیلم‌برداری بتمن جدیدترین ساخته مت ریوز (Matt Reeves)، این پروژه که پیش تر دچار وقفه ۵ و نیم ماهه شده بود، مجددا کار تولید خود را بعد از ابتلای یکی از عواملش به بیماری کرونا متوقف کرد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

سایت خبری ددلاین اعلام کرده رابرت پتینسون (Robert Pattinson) کسی است که تست کرونایش مثبت شده است.

کمپانی برادران وارنر دیروز صبح در پیامی درباره این اتفاق گفته:

یکی از عوامل تولید فیلم بتمن مبتلا به بیماری کرونا شده و طبق دستورالعمل پروتکل‌های بهداشتی، قرنطینه شده است. فعلا فیلم‌برداری این پروژه متوقف گردیده است.

هیچ اطلاعات دیگری درباره وضعیت کنونی دیگر عوامل‌شان منتشر نشده است.

سایت خبری Vanity Fair اولین منبعی بود که خبر ابتلای پتینسون را رسانه‌ای کرد. کمپانی برادران وارنر در پیام ابتدایی خود در روز گذشته هیچ اشاره‌ای به ابتلای پتینسون به کرونا نکرده بود و تنها گفته بود یکی از عوامل فیلم به این بیماری مبتلا شده است.

متاسفانه، این بخشی از دنیای جدید فیلم‌برداری در دوران کروناست. استودیو یونیورسال اخیرا منکر توقف فیلم‌برداری Jurassic World: Dominion  بدلیل ابتلای عواملش به کووید ۱۹ شده بود و تولید فیلمش را ظرف ۶۰ روز با قدرت ادامه داد. این در حالی است که طبق گزارشات صورت گرفته، ۴ نفر از عوامل این فیلم در مالتا به کرونا مبتلا شدند و فیلم‌برداری کار مجددا از اواسط سپتامبر ادامه می یابد. افراد مبتلاشده قرنطینه خانگی شدند.

با توقف اولیه فیلم‌برداری بتمن، ریوز به سایت خبری ددلاین گفته بود که یک چهارم فیلم ساخته شده و تیزری از فیلم در مراسم DC Fandome منتشر کرد و اول اکتبر ۲۰۲۱ را تاریخ اکران فیلم اعلام کرد. طبق گفته منابع خبری، هنوز سه ماه از کار فیلم‌برداری بتمن مانده است.

ریوز در مراسم مجازی DC Fandome گفت که فیلم جدید شوالیه تاریکی وقایع سری کامیکی Batman Year Two و ریدلر، پنگوئن و کت‌وومن را قبل از تبهکار شدن نشان می‌دهد.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.