تست کرونا دوئین جانسون و خانواده‌اش مثبت اعلام شد

4 September 2020 - 11:30

دوئین جانسون (Dwayne Johnson) دیروز در رسانه‌های اجتماعی خبر از ابتلای خودش، همسر و دو دخترش به ویروس کرونا داد اما اعلام کرد که در مراحل پایانی بیماری قرار دارند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

ستاره فرنچایزهای سریع و خشن و جومانجی در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام ویدئویی از خود منتشر کرد و گفت:

میخواهم درباره سلامتی خودم و اتفاقی که ۲-۳ هفته‌ای است درگیرش شدم، خبری بهتون بدم. همسرم، لورن، دو تا دخترهایم و خودم مبتلا به ویروس کرونا شده‌ایم. فقط می‌توانم بگویم روزهای سخت و بسیار چالش‌انگیزی را این مدت پشت سر گذاشتیم.

این ویدئو ظرف ۳ ساعت ۱٫۵ میلیون بازدید داشت.

اولویت اول من همیشه حفاظت از خانواده‌ام، بچه‌هایم و افرادی که دوستشان دارم بوده و ای کاش فقط جواب آزمایش من مثبت شده بود نه کل خانواده‌ام. هرچند با خوشحالی میگم که همه ما حالمون خوب است و در روزهای پایانی بیمارری به سر می‌بریم و خدا رو شکر این بیماری دیگه برامون حطرناک نیست و سالم هستیم. ما با قدرت از این برهه عبور کردیم.

این ستاره همچنین گفته همسر و دخترانش، جزی ۴ ساله و تیا ۲ ساله قرنطینه خانگی شدند. او گفته: دخترهام چند روز اول کمی گلودرد داشتند اما خودم و همسرم علائم شدیدتری داشتیم.

او گفته این بیماری را از دوستان نزدیک خانوادگی‌شان که مورد اعتمادشان بوده گرفته و هنوز هم به آن‌ها اعتماد داشته و دوستشان دارد.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.