شین وست و تئو روسی به فیلم Escape the Field پیوستند

7 September 2020 - 15:30

تئو روسی (Theo Rossi) و شین وست (Shane West) برای بازی در فیلم مهیج Escape The Field که اخیرا در تورنتو در حال تولید است به جوردن کلر (Jordan Claire) پیوسته‌اند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

روسی بازیگر سریال‌های Luke Cage و Sons of Anarchy است که اخیرا در فیلم اکشن Army of the Dead ساخته زک اسنایدر (Zack Snyder) حضور داشته است. وست بازیگر سریال‌های Nikita و Salem نیز اخیرا در فصل آخر سریال گاتهام محصول فاکس نقش بین را بازی کرده است.

فیلم Escape the Field داستان شش غریبه است که در مزرعه ذرت بی‌انتهایی بیدار می‌شوند و موجود مرموزی در حال شکار آن‌هاست. آن‌ها که چیزهای متفرقه‌ای از پرگار و قمقمه گرفته تا اسلحه‌ای با تنها یک گلوله دارند، باید سعی کنند از مزرعه فرار کنند یا اینکه بمیرند.

دیگر بازیگران این فیلم در حال بستن قرارداد هستند. DDI فروش جهانی کار را برعهده داشته و این پروژه را به خریداران بازار مجازی جشنواره فیلم تورنتو معرفی می‌کند.

امرسون مور (Emerson Moore) به همراه مایکل فیلیپ (Michael Philip) کارگردانان کار هستند و جیسون مورنینگ (Jason Morning) از DDI تولیدکنندگی فیلم را از طریق Cr8iv DNA به همراه مور از کمپانی Anacapa Pictures برعهده دارد. فیلم‌نامه کار را مور، شان ام. ویتن (Sean M. Wathen) و جی‌دی دابکین (JD Dobkin) نوشته‌اند.

مورنینگ اظهار داشته:

پیوستن این سه بازیگر به فیلم اتفاق خیلی خوبی است. این سه هیجان خاصی به فیلم می‌دهند و مخاطب از فیلم لذت خواهد برد.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.