ستارگان بزرگی به فیلم The Brutalist پیوستند

8 September 2020 - 11:30

جوئل اجرتون (Joel Edgerton) بازیگر فیلم Loving، برنده‌ی اسکار ماریون کوتیار (Marion Cotillard) بازیگر فیلم La Vie En Rose، برنده‌ی اسکار مارک رایلنس (Mark Rylance) بازیگر فیلم Bridge Of Spies، سباستین استن (Sebastian Stan) بازیگر سری فیلم‌های Captain America و ونسا کربی (Vanessa Kirby) بازیگر سریال The Crown در میان ستارگان تازه‌ای هستند که به درام The Brutalist به کارگردانی بریدی کوربت (Brady Corbet) پیوستند. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

فیلم کوربت که نویسندگی آن را نیز در کنار منا فاستولد (Mona Fastvold) انجام داده است، وقایع‌نگاری ۳۰ سال از زندگی معمار ایده آل گرا لوزلو تاف (اجرتون) و همسرش ارسبت (کوتیار) است که از اروپای جنگ‌زده برای بازسازی میراثشان و دیدن تولد آمریکای مدرن فرار می‌کنند. بااین‌حال، زندگی آن‌ها برای همیشه توسط یک مشتری مرموز و ثروتمند (رایلنس) تغییر می‌کند.

همچنین ایزاک دی بانکولی (Isaach De Bankolé) بازیگر فیلم Black Panther، آلساندرو نِوولا (Alessandro Nivola) بازیگر فیلم American Hustle، رفی کسیدی (Raffey Cassidy) بازیگر فیلم The Killing Of A Sacred Deer و استیسی مارتین (Stacy Martin) بازیگر فیلم‌های Nymphomaniac نیز بازیگرانی هستند که در بین ستارگان این اثر حضور دارند.

این پروژه که فیلم‌برداری آن از ژانویه‌ی ۲۰۲۱ آغاز خواهد شد، یک داستان حماسی و عاشقانه‌ای نامتعارف توصیف‌شده است. کارگردان پیش‌تر گفته بود که شخصیت‌های اصلی فیلم هردو از بازماندگان هولوکاست هستند و به همین دلیل فیلم به زبان‌های انگلیسی، یهودی، مجاری و مقداری ایتالیایی فیلم‌برداری می‌شود.

Protagonist Pictures این عنوان را در فستیوال فیلم تورنتو به‌صورت مجازی معرفی خواهد کرد.

تهیه‌کنندگان فیلم را اندرو لورن (Andrew Lauren) و دی. جی گوگنهایم (D.J. Gugenheim) برای Andrew Lauren Productions، برایان یانگ (Brian Young) برای Three Six Zero و ترور متیوز (Trevor Matthews) و نیک گوردون (Nick Gordon) برای کمپانی Brookstreet Pictures که سرمایه‌گذار آن نیز هست، تشکیل می‌دهند. کریستی وَشون (Christine Vachon)، پاملا کافلر (Pamela Koffler) و داوید اینوخوسا (David Hinojosa) از Killer Films تهیه‌کنندگی اجرایی این اثر را برعهده دارند.

فیلم‌برداری بخشی از این فیلم در لهستان توسط Madants که یک کمپانی تولیدی واقع در ورشو است و پیش‌تر با Andrew Lauren Productions در فیلم High Life به کارگردانی کلر دنی (Claire Denis) کار کرده بود، انجام خواهد شد.

آخرین فیلم کارگردانی شده توسط کوربت، فیلم Vox Lux با درخشش ناتالی پورتمن (Natalie Portman) و جود لا (Jude Law) است که دو سال قبل برای اولین بار در فستیوال فیلم ونیز پخش شد. اولین اثر او، The Childhood of a Leader برنده‌ی جایزه‌ی بهترین کارگردانی و جایزه‌ی شیر آینده یا لوییجی دی لورنتیس در همان فستیوال در سال ۲۰۱۵ شد.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.