اولین تریلر سریال مهیج بی‌سیم منتشر شد

8 September 2020 - 17:30

احتمالاً با این حس که از شارژ باتری تلفن همراهتان فقط یک درصد باقی‌مانده باشد و امکان شارژ آن هم وجود نداشته باشد آشنا هستید، حال این حس را درحالی‌که درون برف گیر افتاده‌اید تجسم کنید. این دقیقاً همان سطح اضطرابی است که تای شریدان (Tye Sheridan) در تریلر تازه‌ی سریال مهیج Wireless محصول شبکه‌ی Quibi، خلق‌شده توسط زک وکتر (Zach Wechter) و جک سایدمن (Jack Seidman) و به تهیه‌کنندگی اجرایی استیون سودربرگ (Steven Soderbergh)، حس می‌کند. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

در این مجموعه، شریدان نقش اندی برادوک، یک دانشجو که در حال رفتن به میهمانی سال نو است را ایفا می‌کند. در حین گذر از میان کوه‌های کلورادو است که کنترل ماشینش را از دست می‌دهد و از جاده خارج می‌شود. سرانجام او زخمی و سرگردان، چیزی جز یک تلفن در شرف خاموش شدن که تنها راه نجاتش است، ندارد.

نکته‌ی جالب این سریال آن است که شبکه‌ی Quibi برای داستان‌گویی در آن از تکنولوژی خلاقانه‌ی خود یعنی turnstile یا به عبارتی دیگر چرخش صفحه استفاده کرده است؛ درواقع در Wireless شاهد ترکیب دو شیوه‌ی روایت داستان به‌صورت همزمان باهم خواهیم بود. اگر سریال را به‌صورت افقی نگاه کنید، نمایی سینمایی و عادی را مشاهده خواهید کرد اما اگر تلفن خود را در جهت عمودی بچرخانید، شاهد تصویری از تلفن اندی در قالب تلفن خودتان خواهید بود.

شبکه‌ی مذکور بخش‌هایی از سریال Wireless را در همایش CES بزرگ خود در ماه ژانویه منتشر کرده بود.

لوکاس گیج (Lukas Gage)، فرانچسکا ریل (Francesca Reale)، میس کرونل (Mace Coronel)، سیدنی پارک (Sydney Park)، اندی مک‌داول (Andie MacDowell) و اریک دین (Eric Dane) دیگر بازیگران سریال بی‌سیم هستند. وکتر به همراه سایدمن نویسندگی و همچنین کارگردانی این مجموعه را انجام داده‌اند. سایدمن و وکتر همچنین در کنار سودربرگ، مایکل شوگر (Michael Sugar)، کتی کانراد (Cathy Konrad)، دنی شرمن (Danny Sherman)، بن سیلورمن (Ben Silverman)، هاوارد اونز (Howard Owens)، رادنی فرل (Rodney Ferrell) و گرگ لیپستون (Greg Lipstone) تهیه‌کنندگان اجرایی آن هستند. کریستین هویر (Christian Heuer)، ایزابل سن وارگاس (Isabel San Vargas)، مایک گلس (Mike Glasz) و مت پیتمن (Matt Pittman) تهیه‌کنندگی این عنوان را انجام داده‌اند.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.