تریلر Welcome to the Blumhouse منتشر شد

9 September 2020 - 09:00

Amazon Prime Video پیش‌نمایش رسمی Welcome to the Blumhouse را برای فیلم‌های ترسناک جدیدی که پخش استریمی آن‌ها از ماه بعد آغاز می‌شود، منتشر کرد. در این ویدیو شاهد بازخوانی ترانه‌ی What’s Up از لیندا پری (Linda Perry) توسط فیورا (FJØRA) هستیم. همچنین تاریخ‌های اکران چهار فیلم مشخص شدند که فیلم‌های The Lie و Black Box در روز ششم اکتبر (۱۵ مهر) و فیلم‌های Evil Eye و Nocturne در روز سیزدهم اکتبر (۲۲ مهر) پخش خواهند شد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

برنامه‌ی Welcome to the Blumhouse همزمان با فصل هالووین در ماه اکتبر بر روی سرویس استریم آمازون در ۲۴۰ کشور و سرزمین به راه خواهد افتاد.

آمازون در طی این برنامه چهار فیلم را به صورت آثاری دوتایی که آغازش با فیلم‌های The Lie به کارگردانی نویسنده و کارگردان تحسین‌شده وینا سود (Veena Sud) و Black Box به کارگردانی نویسنده و کارگردان نوظهور امانوئل اوسی کفور جونیور (Emmanuel Osei-Kuffour Jr) خواهد بود، پخش خواهد کرد. این دو فیلم هردو در ۶ اکتبر بر روی این سرویس استریمی در دسترس خواهند بود. هفته‌ی پس‌ازآن در ۱۳ اکتبر، فیلم Evil Eye به کارگردانی کارگردانان جوان و بااستعداد ایلان دسانی (Elan Dassani) و رجیو دسانی (Rajeev Dassani) که تهیه‌کنندگی اجرایی آن برعهده‌ی پریانکا چوپرا جوناس (Priyanka Chopra Jonas) بوده است و فیلم Nocturne نوشته و کارگردانی شده توسط فیلم‌ساز زو کویرک (Zu Quirke) پخش خواهند شد.

علاوه بر این چهار اثر، چهار فیلم دیگر نیز شامل این برنامه هستند که قرار است در سال ۲۰۲۱ پخش شوند.

فیلم The Lie توسط وینا سود نویسندگی و کارگردانی شده است. میِرِی اینوس (Mireille Enos)، پیتز سارزگارد (Peter Sarsgaard) و جوئی کینگ (Joey King) ستارگان آن را تشکیل می‌دهند. والدینی که دختر نوجوانشان به قتل بهترین دوستش اعتراف می‌کنند، درمانده از همه‌جا برای لاپوشانی این جنایت وحشتناک تلاش می‌کنند. این مسئله آنان را به درون چاهی از دروغ و فریب سوق می‌دهد. آلیکس مدیگان-یورکین (Alix Madigan-Yorkin)، کریستوفر ترایکریکو (Christopher Tricarico) و جیسون بلوم تهیه‌کنندگان این عنوان هستند. هاوارد گرین (Howard Green)، کیم هاجرت (Kim Hodgert)، ژانت ولتورنو (Jeanette Volturno)، کوپه سموئلسون (Couper Samuelson) و آرون بارنت (Aaron Barnett) مسئولیت تهیه‌کنندگی اجرایی آن را برعهده داشته‌اند.

فیلم Black Box توسط امانوئل اوسی-کفور جونیور کارگردانی شده است و اوسی کوفور جونیور به همراه استیون هرمن (Stephen Herman) نویسندگی آن را نیز انجام داده است. مامودو آتی (Mamoudou Athie)، فیلیشه رشاد (Phylicia Rashad)، آماندا کریستین (Amanda Christine)، توسین موروهانفولا (Tosin Morohunfola)، شارمین بینگوا (Charmaine Bingwa) و تروی جیمز (Troy James) ستارگان این عنوان هستند. یک پدر تنها، بعد از اینکه همسرش را در یک تصادف ماشین از دست می‌دهد، تحت درمان تجربی دردناکی قرار می‌گیرد که او را مجاب به پرسیدن یک سؤال از خودش می‌کند؛ او واقعاً چه کسی است؟ این فیلم توسط جیسون بلوم، جی آلیس (Jay Ellis)، آرون برگمن (Aaron Bergman)، لیزا بروس (Lisa Bruce)، مارسی وایزمن (Marci Wiseman)، جرمی گلد (Jeremy Gold)، ماینت لویی (Mynette Louie) و ویلیام مارکس (William Marks) تهیه‌شده است.

فیلم Evil Eye بر اساس برنامه‌ی صوتی پرفروش و جایزه برده‌ای از نویسنده مدوری شکر (Madhuri Shekar) توسط ایلان دسنی و راجیو دسنی کارگردانی شده است. ساریتا چادوری (Sarita Choudhury)، سانیتا مانی (Sunita Mani)، عمر مسکاتی (Omar Maskati) و برنارد وایت (Bernard White) ستارگان این اثر هستند. وقتی یک مادر متقاعد می‌شود که معشوق دخترش ارتباط تاریکی با گذشته‌اش دارد، یک داستان عاشقانه‌ی به‌ظاهر بی‌نظیر تبدیل به کابوسی تمام‌عیار می‌شود. جیسون بلوم، پریانکا چوپرا جوناس، لیزا بروس، مارسی وایزمن، جرمی گلد، گای استودل (Guy Stodel)، انجولا آکاریا (Anjula Acharia)، امیلیا لاپنتا (Emilia Lapenta) و کیت ناوین (Kate Navin) تهیه‌کنندگی آن را انجام داده‌اند.

فیلم Nocturne اولین اثر زو کوئرک است که نویسندگی و کارگردانی آن را انجام داده است. سیدنی سوینی (Sydney Sweeney)، مدیسون آیزمن (Madison Iseman)، ژاک کلیمون (Jacques Colimon) و ایوان شاو (Ivan Shaw) ستارگان این عنوان را تشکیل می‌دهند. درون تالارهای یک آکادمی هنر، زمانی که هنرجوی موسیقی خجالتی دفترچه‌ی یادداشت مرموزی متعلق به همکلاسی اخیراً درگذشته‌ی خود پیدا می‌کند، برای پیشی گرفتن از خواهر دوقلوی اجتماعی و بامهارتش تلاش می‌کند. جیسون بلوم، لیزا بروس، مارسی وایزمن، جرمی گلد، متیو مایرز (Matthew Myers) و فودلا کرونین اورایلی (Fodhla Cronin O’Reilly) تهیه‌کنندگان این عنوان هستند.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.