ویل اسمیت از علاقه خود به بازی در فیلم Gotham City Sirens خبر داد

18 December 2016 - 09:00

دنیای گسترده دی‌سی شاید آن‌طوری پیش نرفته‌است که استودیوی بردران وارنر برنامه ریزی کرده‌بود، مخصوصا از نظر منتقدان، ولی حداقل از نظر مالی، عملکرد فیلم‌ها موفق بوده‌است. «جوخه انتحار» مثالی در این زمینه است که مارگو رابی (Margot Robbie) در آن نقش دیوانه‌ی تمام عیار دنیای DC، هارلی کویین را بر عهده داشت. با توجه به محبوبیت بسیار بالای این کاراکتر، باعث تعجب نبود که از همان ابتدا صحبت‌هایی پیرامون اسپین‌آف اختصاصی او به وجود آید و در ادامه نیز تحت عنوان رسمی Gotham City Sirens معرفی شود. با سینماگیمفا همراه باشید.

اگرچه جزئیات بسیار محدودی در مورد این پروژه وجود دارد ولی می‌دانیم که کارگردان جوخه انتحار، دیوید آیر (David Ayer) کارگردانی آن را بر عهده خواهد داشت و مارگو رابی نیز علاوه بر نقش هارلی، تهیه‌کننده اجرایی آن خواهد بود. در دنیای بتمن، سایرن‌ها گروهی متشکل از شرورهایی مانند هارلی کوئین، کت وومن و پویزن آی‌وی است که طبق گفته آیر، تمامی آنها در فیلم پیش رو حضور خواهند داشت.

اما به نظر می‌رسد، هارلی کوئین تنها شخصیت دارای تجربه‌ی بازی در فیلم‌های قبلی DC در Gotham City Sirens نخواهد بود که قصد ایجاد هرج و مرج در گاتهام دارد. در مصاحبه اخیر خود با شبکه MTV، ویل اسمیت (Will Smith) که نقش ددشات را در فیلم جوخه انتحار بازی کرده‌بود، به این موضوع اشاره کرد که در صورت موافقت رابی، علاقه دارد در این فیلم حضور داشته‌باشد. او گفت:

قطعا خیلی دوست دارم در آن حضور داشته‌باشم. مارگو رابی را دوست دارم و هر کاری که او بخواهد را حاضر هستم در این فیلم انجام دهم.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Hold the Door says:

    فیلم متوسطی بود و اونطور که میگفتن هم بد نبود !
    ولی بازیگری هارلی و ددشات یه سرو گردن از بقیه بالاتر بود (بازی مامور FBI و اون خانم مافوقش هم خوب بود !)
    کاری که مارگو با هارلی کرد مثل کاری بود که لجر فقید با جوکر کرد !

  • Hanna says:

    من فیلم رو دوست داشتم و امیدوارم این یکى بهتر باشه. زوج اسمیت، رابى هم فیلمهاى خوبى با هم دارن.