تریلر فیلم The Glorias با بازی جولیان مور منتشر شد

9 September 2020 - 16:00

پس از  آنکه فیلم زندگی‌نامه‌ی گلوریا استاینم (Gloria Steinem) با عنوان The Glorias در اوایل سال میلادی جاری برای اولین بار در فستیوال فیلم ساندنس ۲۰۲۰ به نمایش در آمد، اکنون پیش‌نمایش آن نیز منتشر شده است. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

این فیلم که جولی تیمور (Julie Taymor) کارگردانی آن را انجام داده، بر اساس کتابی از استاینم به نام My Life on the Road منتشرشده در سال ۲۰۱۵ ساخته شده است. این اقتباس طی سفری سینمایی به مرور زندگی ژورنالیست، فعال و فمینیست آمریکایی مذکور در طی دهه‌هایی از زندگی‌اش می‌پردازد. جولیان مور (Julianne Moore) و آلیسیا ویکاندر (Alicia Vikander) در میان ستارگان این فیلم هستند.

سارا رول (Sarah Ruhl) نویسندگی فیلم The Glorias را انجام داده است. از دیگر بازیگران این فیلم که در روز ۳۰ سپتامبر (۹ مهر) بر روی سرویس استریمی آمازون یعنی Amazon Prime Video منتشر می‌شود، می‌توان به لولو ویلسون (Lulu Wilson) و رایان کیرا آرمسترانگ (Ryan Kiera Armstrong) اشاره کرد.

در طول این تریلر می‌توان چهره‌های افسانه‌ای فمینیست نظیر دوروتی پیتمن هیوز با بازی جنل مونی (Janelle Monáe)، فلو کندی با بازی لورین توسانت (Lorraine Toussaint)، بلا ابزوگ با بازی بت میدلر (Bette Midler)، دولورس هوئرتا با بازی مونیکا سانچز (Monica Sanchez) و ویلما منکیلر با بازی کیمبرلی گورِرو (Kimberly Guerrero) را مشاهده کرد.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.