نظر رایان رینولدز در مورد موفقیت Deadpool و عدم موفقیت Green Lantern

18 December 2016 - 10:00

بدون شک Deadpool یکی از سورپرایزهای موفق سال ۲۰۱۶ بود. این فیلم که در رده سنی بزرگسالان عرضه شد، توانست با فروش ۳۶۳ میلیون دلاری خود تنها در آمریکا در مقابل بودجه ۵۸ میلیون دلاری،باعث شگفتی شود. فیلم سریعا ساخت دنباله خود را تایید کرد و با توجه به تلاش ده ساله برای تولید فیلم اول، باید بگوییم که این خبر بسیار سریع‌تر از چیزی که انتظارش را داشتیم علنی شد. با سینماگیمفا همراه باشید.

موفقیت فیلم از بسیاری جهات بی سابقه بود. اولا پیرامون ابرقهرمانی از مارول شکل گرفت که همانند دیگر ابرقهرمانان این دنیا محبوبیت نداشت، توسط کارگردانی نسبتا ناشناخته کارگردانی شد و نقش اصلی آن نیز رایان رینولدز (Ryan Reynolds) پنج سال قبل در یک فیلم ابرقهرمانی دیگر بشدت کوبیده شده‌بود. در واقع فیلم Green Lantern با حضور رینولدز در نقش اصلی، با بودجه‌ای تقریبا چهار برابر و کارگردانی به مراتب شناخته‌ شده‌تر، به معنای واقعی کلمه تبدیل به شکستی فجیع شد. پس سوالی که به وجود می‌آید این است که چه چیزی در مورد رینولدز تغییر کرده‌است؟

در مصاحبه اخیر خود با Entertainment Weekly، رینولدز یکی از علل اصلی را نبود جهت گیری مناسب در مورد پروژه دانست:

خب خیلی ساده است، ددپول از همان اول می‌دانست که می‌خواهد چه باشد. در مورد گرین لنترن، بعید می‌دانم کسی بداند که کلا قضیه چه بود. البته قصد این را ندارم که بگویم دست اندرکاران آن فیلم کوتاهی داشتند. همچنین احساس می‌کنم فیلم قربانی روند هالیوود نیز شد که در آن همیشه اول پوستر را می‌بینیم، سپس تاریخ انتشار و در نهایت داستان فیلم. در آن زمان، حضور در گرین لنترن فرصت بزرگی برای من بود که به هیچ وجه دوست نداشتم آن را از دست بدهم و بسیار علاقه داشتم آن را تجربه کنم. البته درست قبل از تصمیمم در مورد حضور در آن فیلم، به کمپانی فاکس نامه نوشتم. از آنها در فرمتی مانند «آیا حاضری با من ازدواج کنی؟» پیرامون ددپول درخواست کردم که جواب آنها کاملا منفی بود. دلایل بسیاری وجود داشت، شاید خیلی کسل کننده بود، به هر حال در آن زمان جواب مورد نظرم را نگرفتم.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Hanna says:

    با هر مقیاس و معیارى ددپول فوق العاده بود و ک ین لنترن فاجعه. فقط باعث شدن رینولدز تنها کسى باشه که تو سه تا فیلم مختلف نقش سه تا سوپر هیروى بى ربط به هم رو بازى کنه.