سونی مشغول کار بر روی سریال سیلک است

9 September 2020 - 09:00

به گزارش Variety، بخش تلویزیونی کمپانی Sony Pictures مشغول توسعه‌ی سریال لایو-اکشنی بر اساس شخصیت Silk متعلق به کمپانی مارول است. طبق این گزارش نویسندگی این مجموعه بر عهده‌ی لورن مون (Lauren Moon)، نویسنده‌ی آمریکایی کره‌ای‌الاصل (مانند شخصیت سیلک) سریال‌های Good Trouble و Atypical خواهد بود. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

نام واقعی سیلک، سیندی مون است. او همکلاسی آمریکایی-کره‌ای پیتر پارکر بود که اولین بار در شماره‌ی نخست از سری سوم کتاب‌های مصور The Amazing Spider-Man منتشرشده در سال ۲۰۱۴ معرفی شد. او نیز مانند پارکر توسط یک عنکبوت رادیواکتیو گزیده شده است که همین مسئله قدرت‌های شگفت‌انگیزی نظیر سرعت بالا و توانایی شلیک تار از نوک انگشتانش را به او داده است. او همچنین دارای حس عنکبوتی بسیار پیشرفته‌ای است که با نام Silk Sense شناخته می‌شود.

این شخصیت پیش‌تر در فیلم‌های Spider-Man: Homecoming و Avengers: Infinity War با بازی تیفانی اسپنسن (Tiffany Espensen) حضور پیدا کرده بود. هنوز مشخص نیست که این نقش توسط چه کسی در دنیای تلویزیون ایفا خواهد شد.

فیل لرد (Phil Lord) و کریس میلر (Chris Miller) زیر پرچم کمپانی خودشان یعنی Lord Miller production تهیه‌کنندگی اجرایی این مجموعه را در کنار رئیس سابق بخش سرگرمی Sony Pictures یعنی ایمی پاسکال (Amy Pascal) بر عهده خواهند داشت. Sony Pictures Television تولید این عنوان را بر عهده خواهد داشت. هنوز به‌طور دقیق مشخص نیست که چه شبکه یا سرویس استریمی پخش‌کننده‌ی سریال مذکور خواهد بود اما گزارش شده است که آمازون در حال مذاکره برای به‌دست آوردن حق پخش این سریال در کنار سایر پروژه‌هایی است که سونی قصد دارد براساس شخصیت‌های مارولی خود بسازد.

در سال ۲۰۱۸، سونی اعلام کرد که در حال پیشبرد فیلمی سینمایی از شخصیت سیلک پس از موفقیت فیلم Spider-Man: Homecoming محصول ۲۰۱۷ است. پاسکال برای تهیه‌کنندگی آن فیلم انتخاب شده بود. اوایل امسال اعلام شد که سونی به‌صورت مخفی مشغول کار روی فیلمی با محوریت یک شخصیت مؤنث مارولی به همراه کارگردان اس.جی کلارکسون (S.J. Clarkson) است.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.