جیسون استاتهام ستاره‌ی فیلم Five Eyes خواهد بود

9 September 2020 - 10:00

پس آنکه در فیلم Lock, Stock, and Two Smoking Barrels حرفه‌هایشان را با یکدیگر آغاز کردند، جیسون استاتهام (Jason Statham) و گای ریچی (Guy Ritchie) اکنون دوباره با یکدیگر در فیلم مهیج جاسوسی Five Eyes همکاری خواهند کرد. استاتهام ستاره و ریچی کارگردان و تهیه‌کننده‌ی این فیلم که فیلم‌نامه‌ی آن را نویسندگان فیلم The Gentlemen یعنی ایوان اتکینسون (Ivan Atkinson) و مارن دیویس (Marn Davies) نوشته‌اند، خواهند بود. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

این اثر یک مامور سابق MI6 (استاتهام) را دنبال می‌کند که توسط یک سازمان متشکل از دیگر سرویس‌های مخفی دنیا به نام پنج چشم دوباره به خدمت گرفته می‌شود. هدف این سازمان متوقف کردن فروش یک فن‌آوری جدید و مرگبار تسلیحات است که توانایی برهم زدن نظم جهانی را داراست. در این راه او باید از تمام جذابیت، نبوغ و توانایی مخفی‌کاری خود برای ردیابی و نفوذ به تشکیلات یک دلال اسلحه استفاده کند.

فیلم‌برداری این اثر از ماه اکتبر در اروپا آغاز خواهد شد.

اتکینسون از تهیه‌کنندگان فیلم Five Eyes نیز خواهد بود. کمپانی Miramax به همراه کمپانی STXfilms که اخیراً با ریچی در فیلم The Gentlemen همکاری کرده‌اند، وظیفه‌ی تولید و سرمایه‌گذاری این عنوان را برعهده دارند و توزیع و فروش بین‌المللی فیلم را نیز مدیریت خواهند کرد.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.