بیل اسکاشگورد از فیلم The Northman خارج شد

9 September 2020 - 11:30

در طی مصاحبه‌ای با وب‌سایت کولایدر، ستاره فیلم IT بیل اسکاشگورد (Bill Skarsgård) اعلام کرد که دیگر در فیلم انتقام‌جویانه وایکینگی رابرت اگرز (Robert Eggers) با نام The Northman حضور نخواهد داشت. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این بازیگر سوئدی اعتراف کرد تصمیمی که گرفته است تصمیم ساده‌ای نبوده ولی به علت تداخل در برنامه‌هایش به علت ویروس کرونا، چاره‌ای جز خارج شدن از این فیلم نداشته است. بیل می‌توانست در این پروژه پس از ۲۰ سال دوباره با برادرش الکساندر اسکاشگورد (Alexander Skarsgård) همبازی شود که آخرین بار این دو با هم در فیلم سوئدی White Water Fury محصول ۲۰۰۰ حضور داشتند.

بیل اسکاشگورد در این باره گفت:

متأسفانه نه. برنامه‌ریزی برای حضور در فیلم‌ها در دوران ویروس کرونا بسیار سخت شده است. چاره‌ای هم نیست. واقعاً حیف شد. اگرز یکی از بهترین فیلم‌سازانی است که با برادر من کار می‌کند … من نمی‌خواهم در این باره صحبت کنم، چون اگر ادامه دهم باعث ناراحتی من می‌شود.

فیلم The Northman فیلم انتقام‌جویانه وایکینگی خواهد بود که وقایع آن در قرن دهم در ایسلند جریان دارد.

بازیگران این فیلم عبارت‌اند از:

برنده جایزه اسکار نیکول کیدمن (Nicole Kidman)، الکساندر اسکاشگورد (Alexander Skarsgård)، کیت دیکی (Kate Dickie‎)، کلیس بنگ (Claes Bang)، خواننده و ترانه‌سرا نامزد جایزه امی بیورک (Björk)، ویلم دفو (Willem Dafoe) بازیگر فیلم The Lighthouse و آنیا تیلور-جوی (Anya Josephine Taylor-Joy) بازیگر فیلم The Witch. اگرز فیلم‌نامه این فیلم را با همکاری رمان‌نویس ایسلندی به نام سجون (Sjón) نوشته است.

اگرز اولین بار به خاطر فیلم ترسناک The Witch که در سال ۲۰۱۵ توسط او کارگردانی شده بود مشهور شد که این فیلم به محض پخش با موفقیت تجاری و نظر مثبت منتقدین همراه شد. کار بعدی این کارگردان در سال ۲۰۱۹ با نام The Lighthouse‌ بود که با دوربینی ۳۵ میلی‌متری، ساخت دهه‌های ۱۹۲۰ و ۱۹۴۰ فیلم‌برداری شده بود. ستاره‌های این فیلم را رابرت پتینسون (Robert Pattinson) و ویلم دفو تشکیل داده بودند. The Lighthouse‌ در ۱۸ اکتبر (۲۷ مهر) در سینماها اکران شد که با نظر خوب منتقدین و موفقیت تجاری نسبتاً خوبی همراه شد. این فیلم با بودجه ۴ میلیون دلاری در باکس آفیس فروش ۱۸ میلیون دلاری داشت. علاوه بر این، The Lighthouse‌ نامزد جایزه اسکار بهترین فیلم‌برداری نیز شد.

منبع: کامینگ‌سون

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.