سریال انیمیشنی The Venture Bros کنسل شد

9 September 2020 - 11:00

سازنده سریال انیمیشنی The Venture Bros کریستوفر مک کلاخ (Christopher McCulloch) ملقب به جکسون با انتشار توییتی در توییتر اعلام کرد که شبکه Adult Swim رسماً تصمیم گرفته است که این سریال طولانی مدتشان را برای فصل هشتم تمدید نکند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

خبر کنسلی این سریال دو سال بعد از فصل هفتم آن که در ده قسمت در اکتبر ۲۰۱۸ (مهر‌ ماه ۱۳۹۷) منتشر شده بود اعلام شده است. بر اساس گزارش‌های سایت Variety، بحث درباره پتانسیل این سریال و انتقال آن به پلتفرم HBO Max هم اکنون در حال بررسی است. با این حال منابع خارجی اعلام کردند که این اتفاق هنوز با واقعیت بسیار فاصله دارد. علاوه بر بیانیه کریستوفر مک کلاخ، صداپیشه یکی از شخصیت‌های این سریال با نام جیمز اوربانیاک (James Urbaniak) نظر خود را درباره کنسلی این سریال طی توییتی اعلام کرد و همچنین از حمایت طرفداران سریال قدردانی کرد.

جیمز اوربانیاک گفت:

مثل همه‌ی سریال‌ها بالاخره کنسلی به سراغ این سریال هم آمد. قسمت اول این سریال ۱۷ سال پیش پخش شد. این سریال بهترین هدیه برای زندگی و شغل من بود. طرفداران سریال به بیانی ساده بهترین بودند. از همه تشکر می‌کنم.

کارگردان این سریال جکسون گفت:

متأسفانه درست است و سریال The Venture Bros کنسل شده است. ما این خبر ناامیدکننده را چند ماه پیش در حالی که مشغول نوشتن فصل هشتم این سریال بودیم دریافت کردیم. ما از همه طرفداران فوق‌العاده این سریال به خاطر اینکه ۱۷ سال با ما همراه بودند تشکر می‌کنیم.

The Venture Bros ماجراجویی‌های خانواده ونچر را دنبال می‌کند که این خانواده شامل دو برادر نوجوان با نام‌های دین و هنک به همراه پدر احساساتی دانشمندشان با نام دکتر تادئوس ونچر و بادیگارد پدرشان به نام بروک سمسون است. ابرشرورهای این داستان کسانی مانند The Monarch، Dr. Girlfriend، Sergeant Hatred و Phantom Limb بودند.

صداپیشه‌های این سریال شامل مایکل سینترنیکلاس (Micheal Sinterniklaas)، جیمز اوربانیاک، پاتریک واربرتون (Patrick Warburton)، داک همر (Doc Hammer)، استیون راتازی (Steven Rattazzi)، دانا اسنایدر (Dana Snyder) بودند. این سریال که به مدت ۷ فصل از سال ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۸ ادامه داشت توسط جکسون پابلیک (Jackson Publick) خلق شد که به عنوان نویسنده با همکاری داک همر در ساخت این سریال نقش داشته است.

منبع: کامینگ‌سون

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.