اولین تصاویر از فصل دوم The Mandalorian منتشر شدند

9 September 2020 - 12:00

روز سه‌شنبه، Disney+ و Lucasfilm اولین نگاه به فصل دوم سریال The Mandalorian را منتشر کردند. این مجموعه پس از پخش فصل نخست خود نامزدی ۱۵ جایزه‌ی امی شامل بهترین سریال درام سال را به‌دست آورد. با در نظر گرفتن آنکه این عنوان اولین سریال تلویزیونی لایو-اکشن از دنیای Star Wars است، متوجه تحسین‌برانگیز بودن این عملکرد می‌شویم. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

فصل نخست، یک جایزه‌بگیر با نام دین جارین با بازی پدرو پاسکال (Pedro Pascal) و بچه‌ای که تحت سرپرستی او است را دنبال می‌کند. این بچه توسط هواداران غالباً بیبی یودا نامیده می‌شود. جان فاورو (Jon Favreau) نویسندگی این سریال را برعهده دارد، درحالی‌که دیو فیلونی (Dave Filoni)، کارگردان مجموعه‌ی Star Wars: The Clone Wars مشاور اوست.

فاورو همچنین کارگردانی قسمت‌هایی از فصل دوم این سریال را همراه با ریک فاموییوا (Rick Famuyiwa)، رابرت رودریگز (Robert Rodriguez) و کارل ودرز (Carl Weathers) بازیگر نقش گریف کارگا برعهده دارد. در فصل دوم شاهد حضور شخصیت منفی این فصل یعنی ماف گیدین با بازی جیانکارلو اسپوزیتو (Giancarlo Esposito) خواهیم بود که به تعقیب بچه در سراسر کهکشان ادامه می‌دهد. در این مجموعه جینا کارانو (Gina Carano) ایفاکننده‌ی نقش کارا دون است.

فصل دوم The Mandalorian در روز ۳۰ اکتبر (۹ آبان) بر روی شبکه‌ی استریمی Disney+ قرار می‌گیرد.

منبع: ComicBook

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • nikukar says:

    فصل اولش عالی بود. فقط کاشکی صورتشو نشون نمیدادن

    • عطا اتحاد says:

      آرزوی دیدن صورت پدرو پاسکال توی اون لباس با اون ابهت از قسمت اول به دل خیلیا مونده بود 😉 (البته قبول دارم نه تو اون وضعیت)
      ضمناً گفته‌شده داستان فصل اول فقط مقدمه‌ای برای داستانی عظیم بوده پس … :))