ویدئو جدیدی از بدلکاری تام کروز سر فیلم Mission: Impossible 7 منتشر شد

9 September 2020 - 15:30

ویدئو جدیدی از فیلم Mission Impossible 7 منتشر شده که نگاهی بر یکی از بدلکاری‌های فوق‌العاده تام کروز (Tom Cruise) دارد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

بعد از به تعویق افتادن اکران سری هفتم ماموریت غیرممکن بخاطر شیوع بیماری کرونا، تولید فیلم این هفته شروع شده و سرعت پیش رفتن پروژه نیز بالاست. این فرنچایز اکشن بخاطر بدلکاری‌های خاصش محبوب و شناخته شده و این سری هم از این قاعده مستثنی نیست.

با اینکه پلات فیلم هفتم هنوز مشخص نشده، گویا کریستوفر مک‌کواری (Christopher McQuarrie) نویسنده و کارگردان دو سری قبل، Mission: Impossible- Rogue Nation و Mission: Impossible – Fallout، به این سری بازگشته است.

در ماه‌های اخیر مک‌کواری چیزی از داستان و عظمت سری هفتم لو نداد و با کروز سخت مشغول آماده سازی صحنه‌های بدلکاری هر دو سری هفت و هشت فرنچایز بودند. اولین تصاویر منتشر شده از سری هفتم گواهی بر وجود ارتفاعات دیوانه کننده بود.

ویدئوهای جدید منتشر شده توسط NRK و VGTV نگاه بهتر و واقعی‌تری بر صحنه‌های اکشن این سری دارند.

ویدئویی که در اکانت توئیتر ZachMaciel منتشر شده، کروز را در حال موتور سواری در بالای کوه و قبل از پرش با چتر را نشان می‌دهد.

او همیشه در این فیلم‌ها توسط یک هلی‌کوپتر دنبال می‌شود که یک دوربین برای فیلم‌برداری جلوی آن گذاشته می‌شود‌.

کروز بخاطر بدلکاری‌هایش شهرت دارد، کاری که کمتر بازیگری قادر به انجامش است. و این بار هم نشان داده فراتر از استانداردهای معمول پیش رفته است. بدون شک این سری هم یکی از هیجان انگیزترین سری‌های ماموریت غیرممکن خواهد بود.

منبع: اسکرین رنت

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.