احتمال ساخت اسپین‌آف Game of Thrones وجود دارد

18 December 2016 - 12:00

همانطور که خیل عظیم طرفداران سریال Game of Thrones از آن آگاهند، چیزی به پایان درام تاریخی HBO نمانده است و تنها دو فصل کوتاه با این واقعه فاصله داریم. با رسیدن سریال به کتاب‌های جرج آرآر مارتین (George R.R. Martin)، کم کم قطعات پازل در حال قرار گرفتن در جای خود هستند؛ دنریس در حال عبور از دریای باریک است، جان اسنو کنترل دوباره‌ی وینترفل را به دست گرفته‌است و تهدید وایت واکرها دیگر در پس زمینه داستان قرار ندارد. با سینماگیمفا همراه باشید.

Game of Thrones در بین طرفداران و منتقدان محبوب است و در مسیر پخش خود رکوردهای بسیاری را جابجا کرده‌است. در نتیجه، شاید منطقی باشد که با نزدیک شدن به پایان سریال، صحبت‌هایی پیرامون تصمیم HBO مبنی بر ساخت اسپین‌آفی از روی این سریال به وجود آید.

به گزارش هالیوود ریپورتر، به دنبال افتتاح شبکه HBO در اسپانیا، رئیس این شبکه ریچارد پلپر (Richard Plepler) این موضوع را تایید کرد که صحبت‌هایی در حال انجام است تا سریالی دیگر در دنیای Game of Thrones ساخته‌شود:

قطعا این احتمال وجود دارد که گسترشی در دنیای Game of Thrones شاهد باشیم و می‌دانم که در این مورد بسیار هیجان زده هستید. سازندگان سریال قطعا آن را مد نظر قرار داده‌اند. در حال حاضر تمرکزمان بر روی پایان سریال است و می‌دانم که طرفداران نیز قطعا همین موضوع را از ما می‌خواهند. ما این احتمال را در آینده و به طور همزمان با احتمالات دیگر به طور دقیق مورد بررسی قرار خواهیم داد.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Hold the Door says:

    معلومه باید داشته باشه !
    دنیایی که مارتین خلق کرده خیلی بزرگ تر از این حرفاست !
    خیلی اتفاق ها هست که تو سریال نشون ندادن و میتونه سوژه خوبی باشه!
    نبرد اژدهایان!
    اولین آدر ها !
    ساخت دیوار و ………………
    امیدوارم ساخته شه !