آلن ریچسون، جک ریچر جدید است

9 September 2020 - 21:00

استودیوهای Amazon Studios, Skydance TV و Paramount TV Studios جک ریچر خود را پیدا کرده‌اند. آلن ریچسون (Alan Ritchson) قرار است نقش اصلی سریال درام Jack Reacher را بازی کند که براساس شخصیت مجموعه کتب پر فروش بین المللی لی چایلد (Lee Child) است. فصل اول این سریال را نیک سنتورا (Nick Santora) نوشته و تولید می‌کند که براساس اولین رمان جک ریچر، The Killing Floor، است که در گرجستان ساخته می‌شود. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این شخصیت که باید قدش ۶ و نیم فوت و ۲۱۰ تا ۲۵۰ پوند وزن داشته باشد، سرباز ارتش آمریکاست که به دنبال فعالیت‌های مشکوک است و همین او را به کرات در دل خطر قرار می‌دهد. این نقش در فیلم جک ریچر سال ۲۰۱۲ و دنباله‌اش، Jack Reacher: Never Go Back محصول سال ۲۰۱۶ توسط تام کروز (Tom Cruise) ایفا شد.

جک ریچرِ چایلد یک میلیارد فروخته و به ۴۹ زبان در ۱۰۱ کشور چاپ شده و بیش از ۱۰۰ جلد آن فروخته شده است.

علاوه بر سنتورا که با اسکای‌دنس تی‌وی قرارداد داشته، چایلد، دان گرنگر (Don Granger)، اسکات سالیوان (Scott Sullivan) و کریستوفر مک‌کواری (Christopher McQuarrie) و دیوید الیسون (David Ellison) و دانا گلدبرگ (Dana Goldverg) و مارسی راس (Marcy Ross) تهیه کنندگان اجرایی سریال هستند.

کارولین هریس (Carolyn Harris) این سریال را برای اسکای‌دنس تلویژن می‌سازد و آمازون استودیوز و پارامونت تی‌وی استودیوز تولیدش می‌کنند.
ریچسون که ۶ فوت و ۴ اینچ است و ۲۳۵ پوند وزن دارد، کاملا مناسب این نقش است. او برای بازی در مجموعه Blue Mountain State و دنباله‌اش Blue Mountain State: The Rise of Thadland در نقش تاد کسل شناخته شده است. او در حال حاضر سر کار Titans است. وی در سریال‌های تلویزیونی Blood Drive و Smallville نقش آکوامن را بازی کرده است.

ریچسون بازیگر نقش گلاس در فیلم The Hunger Games: Catching Fire و نقش رافائل در ریبوت Teenage Mutant Ninja Turtles و دنباله Teenage Mutant Ninja Turtles: Out of the Shadows و نقش آدام در فیلم Lazer Team بوده است.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.