تریلر فیلم Dune ساخته دنی ویلنوو منتشر شد

9 September 2020 - 22:00

استودیوی برادران وارنر اولین تریلر فیلم Dune «تل‌ماسه» را منتشر کرد. این فیلم براساس رمانی نوشته فرانک هربرت (Frank Herbert) و به کارگردانی دنی ویلنوو (Denis Villeneuve) قرار است یکی از بزرگ‌ترین آثار سینمایی سال ۲۰۲۰ باشد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

تنها چند ماه پیش از اکران این فیلم در ماه دسامبر، طرفداران مشتاق می‌توانند در نسخه ویلنوو از دنیای Dune غرق شوند. در این تریلر شاهد نگاه بهتری به تیموتی شالامی (Timothée Chalamet)، اسکار آیزاک (Oscar Isaac)، ربکا فرگوسن (Rebecca Ferguson)، زندیا (Zendaya)، جیسون موموآ (Jason Momoa) و دیگر بازیگران درجه یک این اثر حماسی هستیم.

این تریلر با کلوزاپی از پل، پسر دوک لتو (آیزاک) و لیدی جسیکا (فرگوسن) آغاز می‌شود که قرار است جانشین پدر خودش به عنوان رئیس خاندان آترایدس شود. او با رویاهای مرموزی دست و پنجه نرم می‌کند، از جمله یک رویا با حضور زن جوانی در بیابان. این زن جوان چانی (زندیا) یکی از اعضای قبیله فریمن است که در آراکیس زندگی می‌کند، جایی که اتفاقات فیلم در آنجا جریان دارد. پس از آن نه‌تنها نگاهی به چشم‌اندازهای خیره‌کننده‌ای داریم که به دنیای Dune زندگی می‌بخشند، همچنین شاهد حضور متحدان – دانکن آیداهو (موموآ)، و گرنی هالک (جاش برولین (Josh Brolin)) مشاور پال – و دشمنان – بارون هارکونن (استلان اسکاشگورد (Stellan Skarsgård)) و گلوسو ربان (دیو باتیستا (Dave Bautista)) هستیم.

فیلم Dune در تاریخ ۱۸ دسامبر ۲۰۲۰ (۳۰ آبان ۹۹) در سینماها اکران خواهد شد.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.