لیو شرایبر بازیگر نقش اول فیلمی براساس رمان ارنست همینگوی شد

9 September 2020 - 22:30

لیو شرایبر (Lieve Schreiber) ستاره فیلم Spotlight و سریال Ray Donovan قرار است نقش اول فیلمی اقتباسی از رمان Across The River And Into The Trees (در امتداد رودخانه به سمت درختها) نوشته ارنست همینگوی (Ernest Hemingway) را بازی کند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

بازیگر ایتالیایی، ماتیلدا د انجلیس (Matilda De Angelis)، لورا مورانت (Laura Morante)، خاویر کامارا (Javier Camara)، و بازیگر ایتالیایی نامزد اسکار، جیانکارلو جیانینی (Giancarlo Giannini) دیگر بازیگران فیلم هستند.

شرایبر که تاکنون شش بار نامزد گلدن گلوب شده نقش ریچارد کنتول را بازی می‌کند که شخصیت اصلی رمان شرح حال همینگوی است. او افسر آمریکایی است که بعد از جنگ جهانی دوم در ایتالیا خدمت می‌کند و با خبر بیماری کشنده‌اش مواجه می‌شود. او تصمیم می‌گیرد آخر هفته‌اش را در تنهایی مطلق بگذراند و با یک راننده نظامی راهی سفر شکار اردک می‌شود تا سری به پاتوق قدیمی‌اش در ونیز بزند. او با به هم خوردن برنامه‌هایش، در فرصتی موفق می‌شود کنتس جوانی را ملاقات کند که امید را در او زنده می‌کند.

دو شخصیت اصلی رمان همینگوی واقعی هستند: افسر داستان، دوست او باک لنهام بود که سرباز نشان‌داری بوده که نویسنده شجاع او را وقتی خبرنگار بوده، دست اول می‌دیده و زنی که دختر یک ثروتمند بوده و این افسر شیفته‌اش می‌شود.

تولید این فیلم از ماه آینده با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی در ونیز آغاز می‌شود. این پروژه از حمایت مالیاتی ایتالیایی و منطقه ونتو برخوردار است و از طریق بازار مجازی TIFF به خریداران معرفی می‌شود.
رابرت مک‌لین (Robert MacLean) از کمپانی Tribune Pictures فیلم را تولید می‌کند و پیتر فلانری (Peter Flannery) نویسنده نامزد بفتا، فیلم‌نامه‌اش را قلم می‌زند. پائولا اورتیز (Paula Ortiz)، فیلم‌ساز اسپانیایی، کارگردان این اثر است و خاویر آگیرساروب (Javier Aguirresarobe) مدیر تولید و بنجامین فرناندز (Benjamin Fernandez) طراح صحنه هستند.

جان اسمالکومب (John Smallcombe) و کن گورد (Keb Gord) فیلم را تولید می‌کنند. ویلیام جی. ایمرمن (William J. Immerman) تهیه‌کننده اجرایی کار است. آندرا بیسکارو (Andrea Biscaro) تهیه کننده ایتالیایی کار است. فیلومنا کاسانو (Filomena Cusano) مشاور تولید است. دیگر بازیگران فیلم به زودی اعلام می‌شوند.

برایان اوشا (Brian O’Shea) از کمپانی The Exchange درباره فیلم گفته:

رابرت مک‌لین از کمپانی Tribune Pictures تیم پرافتخاری را برای ساخت فیلم اقتباسی Across The River And Into The Trees گرد هم آورده که یکی از معدود پروژه‌هایی است که مخاطب بین‌المللی مشتاق دیدنش است.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.