سریال Eyes of the Dragon استیون کینگ کنسل شد

10 September 2020 - 11:30

بیش از یک سال از زمانی که آخرین خبر در مورد ساخت سریال Eyes of the Dragon براساس رمان فانتزی نوشته شده توسط استیون کینگ (Stephen King) که شبکه Hulu ساخت آن را برعهده دارد گذشته است و اکنون به تازگی خبر جدیدی درباره آن منتشر شده است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

تولیدکننده فیلم IT، ست گراهام اسمیت (Seth Grahame-Smith) به صورت رسمی تائید کرد که این پروژه دیگر در دست ساخت نیست و ساخت آن در شبکه Hulu ادامه پیدا نخواهد کرد. در طی مصاحبه این تولیدکننده با The Kingcast، او خاطر نشان کرد که علت کنسل شدن این سریال در شبکه Hulu به خاطر بودجه و تغییرات پشت پرده در میان مدیران اجرایی این سریال بوده است.

علاوه بر این، نویسنده فیلم Abraham Lincoln: Vampire Hunter اعلام کرد که بازیگر انتخابی او برای این پروژه کنسل شده، برنده جایزه اسکار سم راکول (Sam Rockwell) در نقش جادوگری قدرتمند با نام Flagg بوده است.

این سریال توسط ست گراهام اسمیت در حال توسعه بود که او در نوشتن این سریال نیز همکاری کرده و شورانر این سریال بوده است. تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال شامل ست گراهام اسمیت، دیوید کاتزنبرگ (David Katzenberg)، بیل هاربر (Bill Haber)، روی لی (Roy Lee) و جان برگ (Jon Berg) بوده‌اند.

تلاش برای اقتباس کردن این رمان قبلاً در اواخر دهه ۱۹۹۰ به عنوان انیمیشنی که قرار بود در سال ۲۰۰۱ پخش شود انجام شد، که در انتها به علت مشکلات در توسعه این انیمیشن زمان حق ساخت آن سپری شد و بعداً شبکه Syfy قرار بود اقتباسی از این رمان را به عنوان فیلم و یا سریال کوتاه انجام دهد که آن هم نیز به علت پایان زمان حقوق ساخت آن بی‌نتیجه ماند و در انتها شبکه Hulu‌ در طی مزایده‌ای با شکست دادن اپل حقوق مربوط به ساخت اقتباسی از این رمان را به دست آورد.

رمان Eyes of the Dragon که استیون کینگ آن را در ژانر فانتزی نوشته است، تغییر بزرگی نسبت به ژانر اصلی این نویسنده است که اغلب آثار ترسناک می‌نویسد. اتفاقات این رمان در سرزمین Delain جریان دارد که یکی از جهان‌های سری Dark Tower است. این رمان داستان دو برادر شاهزاده را روایت می‌کند که زندگی آن‌ها به علت کشته شدن والدین آن‌ها و پاپوش درست کردن برای یکی از این دو برادر برای قتل والدین‌شان در حالی که برادر دیگر که ۱۲ سال سن دارد برای پادشاهی این سرزمین باقی‌مانده است دچار مشکل شده است. این پادشاه جوان تمامی اختیارات خود را به جادوگر مکار پدرش با نام Flagg واگذار می‌کند، کسی که برادر پادشاه را به علت تلاش برای فرار به زندان می‌اندازد و دست داشتن او در قتل والدینش را ثابت می‌کند.

با اینکه هنگام انتشار این رمان عموماً منتقدین آن را تحسین کردند و علاقه استیون کینگ برای نوشتن داستانی که بچه‌های او نیز بتوانند آن را بخوانند او را به نوشتن این رمان سوق داده بود، ولی خواننده‌های این رمان به علت تغییر مسیر استیون کینگ از فرمت همیشگی خود یعنی نوشتن رمان‌های ترسناک ناراضی بودند و ناراحتی و خشم خود را به علت اینکه این پروژه در ژانر ترسناک نبود به او نشان دادند. بازخورد منفی طرفداران استیون کینگ نسبت به این رمان ایده‌ی نوشتن رمان موفق Misery را به او داد.

منبع: کامینگ‌سون

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.