اولین تریلر فیلم Rebecca منتشر شد

10 September 2020 - 13:00

شبکه نتفلیکس اولین تریلر فیلم Rebecca را منتشر کرده که بن ویتلی (Ben Wheatley) آن را از رمان گاتیک دافنه دو موریه (Daphne du Maurier) اقتباس کرده و آلفرد هیچکاک (Alfred Hitchcock) سال ۱۹۴۰ از روی آن فیلمی ساخته بود. در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

لی‌لی جیمز (Lily James) و آرمی هامر (Armie Hammer) در این بازانگاری نقش‌آفرینی می‌کنند که داستان زوج جوانی است که به تازگی ازدواج کرده‌اند و راهی عمارت خانوادگی شوهرش شده و خود را وسط جنگ با روح همسر اول شوهرش، ربکا، می‌بیند.

خلاصه رسمی داستان بدین گونه توصیف شده:

مکسیم دو وینتر (با بازی هامر) بعد از شروع رابطه عاشقانه‌ای در مونت کارلو، به همراه همسر جوانش (با بازی جیمز) به مندرلی و عمارت خانوادگی وینتر در ساحل انگلیسی می‌روند.

زن جوان که خام و بی‌تجربه است با مشکلات زندگی جدیدش مواجه می‌شود و با روح همسر اول ماکسیم، ربکا، که میراثش توسط مستخدم عمارت، خانم دنورز با بازی کریستن اسکات توماس (Kristin Scott Thomas)، زنده نگه داشته شده، وارد جنگ می‌شود.

خانم دنورز به همسر دوم وینتر می‌گوید:

ربکا عشق وینتر بود. دوست دادم بدونم ربکا راجع به تو چه فکری می‌کند، تویی که شوهرش را گرفتی و از اسمش استفاده می‌کنی.

بن ویتلی این فیلم را براساس فیلم‌نامه‌ای از جین گلدمن (Jane Goldman) و جو شراپنل (Joe Shrapnel) و آنا واترهاوس (Anna Waterhouse) کارگردانی می‌کند.

بازیگران فیلم کیلی هاوز (Keeley Hawes)، ان دود (Ann Dowd)، سم رایلی (Sam Riley)، تام گودمن-هیل (Tom Goodman-Hill)، مارک لوییز جونز (Mark Lewis Jones)، جان هالینگ‌ورث (John Hollingworth) و بیل پترسون (Bill Paterson) هستند.

فیلم Rebecca قرار است ۲۱ اکتبر (۳۰ مهر) از نتفلیکس پخش شود.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.