ایفای نقش دن استیونز در نسخه آلمانی زبان فیلم I Am Your Man

10 September 2020 - 19:00

پس از موفقیت مینی‌سریال Unorthodox محصول شبکه نتفلیکس، کارگردان این سریال ماریا شریدر (Maria Schrader) با دن استیونز (Dan Stevens) در فیلم Ich bin dein Mensch (I Am Your Man) همکاری می‌کنند. این فیلم که به تازگی تولید آن در برلین و دانمارک تحت شرایط سخت با شیوع کرونا تکمیل شده، به طور کامل به زبان آلمانی فیلمبرداری شده است. در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

استیونز بیشتر عمر خود را به زبان آلمانی صحبت کرده و قبلا از این زبان برای بازی در فیلم Hilde محصول سال ۲۰۰۸ استفاده کرده بود.

فیلم I Am Your Man روایت داستانی عاشقانه در آینده نزدیک، و نوعی داستان کمدی تراژدی درباره سوال‌هایی پیرامون عشق، اشتیاق و چیزی که فرد را به انسان بدل می‌کند، است.

مارن اگرت (Maren Eggert) نقش دانشمندی را بازی می‌کند که برخلاف میلش با یک ربات مشارکتی روبه‌رو می‌شود. استیونز صداگذاری ربات را برعهده دارد. در این فیلم همچنین بازیگرانی همچون ساندرا هلر (Sandra Hüller)، هانس لو (Hans Löw)، ولفگنگ هابش (Wolfgang Hübsch)، آنیکا مایر (Annika Meie)، فالیلو سک (Falilou Seck) و یورگن ترک (Jürgen Tarrach) حضور دارند.

شریدر علاوه بر کارگردانی، فیلمنامه را با یان شومبرگ (Jan Schombourg) نوشته است. این فیلمنامه براساس چارچوب اصلی از داستانی با همین نام توسط اما براسلاوسکی (Emma Braslavsky) نوشته شده است. این فیلم محصول کمپانی Letterbox Filmproduktion به نمایندگی از SWR است. لیزا بلومنبرگ (Lisa Blumenberg) تهیه‌کنندگی فیلم را برعهده دارد.

استیونز اخیرا در مسابقه آواز یوروویژن (Eurovision) شبکه نتفلیکس دیده شده و چندین صحنه را به خود اختصاص داد.

شریدر چهار قسمت ستایش شده از مینی سریال Unorthodox را کارگردانی کرد که هشت نامزدی جایزه امی، از جمله یکی برای کارگردانی شریدر، بدست آورد.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.