پوستر و تصویر جدیدی از Life منتشر شد

18 December 2016 - 10:00

احتمالاً طرفداران فیلم‌های ترسناک فضای منتظر بازگشت فرانچایز Alien «بیگانه» با اکران شدن فیلم Alien: Covenant «بیگانه: پیمان» به کارگردانی ریدلی اسکات (Ridley Scott) هستند. البته آن دست از طرفدارانی که یک فیلم نمی‌تواند عطش آن‌ها برای این سبک از فیلم را سیر کند می‌توانند به تماشای نبرد جیک جیلنهال (Jake Gyllenhaal)، رایان رینولدز (Ryan Reynolds)، ربکا فرگوسن (Rebecca Ferguson) با میکروب‌های بیگانه در فیلم Life «حیات» نیز بنشینند. به تازگی پوستر و تصاویر تازه‌ای از فیلم منتشر شده‌اند که که قول فیلمی جالب را به طرفداران این ژانر می‌دهد. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

با این که فیلم Life «حیات» با بودجه‌ی کمی در حال ساخت است، ولی تیم بازیگری اصلی آن بسیار قوی شکل گرفته است. فیلم بر روی ستارگان خود و جلوه‌های ویژه تمرکز گذاشته است و این موضوع به فیلم کمک می‌کند که شرایط امرزی سفر به فضا را به خوبی به وجود آورد؛ تصمیمی که باعث ایجاد تفاوت‌های میان Life و فیلم Alien: Covenant «بیگانه: پیمان» می‌شود.

life-poster

life-movie1

فیلم حیات توسط دانیل اسپینوزا (Daniel Espinosa) کارگردانی می‌شود و نمایشنامه‌ی آن را رت ریس (Rhett Reese) و پاول ونریک (Paul Wernick)،نویسندگان فیلم ددپول، نوشته‌اند. داستان در یک ایستگاه فضایی جریان دارد که گروهی از فضانوردان بر روی اولین نشانه‌های حیات میکروبی در فضا تحقیق می‌کنند. اوضاع وقتی که میکروب فضای نشان می‌دهد نسبت به میکروب‌های زمینی پیشرفته‌تر است از کنترل خارج می‌شود. این ویروس چند نفر از اعضای گروه را آلوده یم‌کند و آن‌ها را مجبور می‌کند که بر علیه دوستان خود کار کنند.

اولگا دایهوچنایا (Olga Dihovichnaya)، آریون باکاری (Ariyon Bakare) و هیرویوکی سانادا (Hiroyuki Sanada) دیگر بازیگران فیلم هستند و تیم بازیگری فیلم حیات را تکمیل می‌کنند. با این که کمپانی سونی بودجه‌ی متوسطی برای فیلم در نظر گرفته است، ولی نقشه‌های بزرگی برای آن دارد. ابتدا قرار بود Life «حیات» برای مقابله با فیلم Pirates of The Caribbean franchise, Dead Men Tell No Tales اکران شود، ولی پس از منتشر شدن تریلر فیلم، تاریخ اکران آن به ماه مارچ انتقال داده شد و این بار این فیلم باید با فیلم Power Rangers در سینما‌های جهان رقابت کند.

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Hanna says:

    نمى دونم چرا سونى تازگى اینقدر سرمایه گذارى هاى عجیب غریب مى کنه. اون از گوست باسترز و این هم از پسنجرز. من جاشون بودم یکى دو نفر از تیم پلى استیشن رو اضافه مى کردم به این تیم.