لوسی لیو ستاره‌ی فیلم Rosemead خواهد بود

10 September 2020 - 22:30

بازیگر نامرد امی لوسی لیو (Lucy Liu) در فیلم درام Rosemead به کارگردانی اریک لین (Eric Lin) به ایفای نقش خواهد پرداخت. مرلین فو (Marilyn Fu) از فیلم The Sisterhood of Night نویسندگی این اثر که براساس مقاله‌ای جایزه برده از روزنامه‌ی لس‌آنجلس تایمز با عنوان A Dying Mother’s Plan به قلم فرانک شایونگ (Frank Shyong) است را برعهده دارد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

این فیلم براساس داستانی واقعی که در دره‌ی سن گابریل اتفاق افتاده است، داستان یک مادر مهاجر (با بازی لیو) با سرطانی غیرقابل درمان را دنبال می‌کند که اقدامات ناامیدانه‌ای برای کمک به پسر نوجوان بی‌ثباتش درحالی‌که عقده‌ی روحی فزاینده‌ی او به تیراندازی‌های دسته‌جمعی را کشف می‌کند، انجام می‌دهد.

Rosemead اولین تجربه‌ی کارگردانی لین است که به‌عنوان فیلم‌بردار در فیلم‌های جشنواره‌ای بسیاری نظیر The Sound of Silence و Hearts Beat Loud کار کرده است.

لیو گفت:

این داستانِ واقعیِ مایه‌ی دل‌شکستگی، اهمیت درک کردن تمامی جنبه‌های بیماری روانی مخصوصاً در جوامع آسیایی را آشکار می‌کند. از کار کردن با اریک و مرلین برای روایت داستانی از فرهنگ خودمان و پرداختن به اینکه چقدر عواقب این بیماری می‌تواند برای فرد و جامعه خطرناک باشد، هیجان‌زده‌ام.

فو که تایوانی-آمریکایی است، اضافه کرد:

خلق نقش‌های کلیدی برای زنان آسیایی یکی از انگیزه‌های من به‌عنوان یک فیلم‌نامه‌نویس است. لوسی بهترین گزینه‌ برای ایفای نقش این زن پیچیده است.

لیو بازیگر آسیایی-آمریکایی پیشگامی است که در آثار بسیاری نظیر فیلم‌های Kill Bill Vol. 1 و Charlie’s Angels به ایفای نقش پرداخته است. آخرین درخشش او به سریال Elementary محصول شبکه‌ی CBS بازمی‌گردد که نگاهی مدرن به شرلوک در صورت آمریکایی بودنش دارد.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.