تاریخ فیلم‌برداری دنباله Shazam مشخص شد

10 September 2020 - 21:00

به دنبال خبر اعلام عنوان رسمی دنباله فیلم Shazam در مراسم DC FanDome، زکری لی‌وای (Zach Levi) تاریخ احتمالی شروع تولید این فیلم بسیار مورد انتظار دی‌سی را اعلام کرده است. این بازیگر ۳۹ ساله در مصاحبه اخیرش با ۴D Xperience گفته که استودیو در حال برنامه‌ریزی برای شروع فیلم‌برداری Shazam! Fury of the Gods در سه ماهه اول سال بعد است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

آن‌ها بعد از اکران فیلم اول گفتند که قرار است دنباله شزم ساخته شود. می‌دانستند ما کارمان را خوب انجام می‌دهیم و از فروش فیلم خوشحال بودند. برای همین در حال کار روی فیلم‌نامه هستند و سه ماهه اول سال بعد فیلم‌برداری شروع می‌شود.

او همچنین گفته که این دنباله نباید دچار وقفه در تولید شود چون بازیگران بچه فیلم بزرگ می‌شوند.

کووید ۱۹ یک جورایی همه چیز را سخت کرده اما باید این دنباله ساخته شود. سریع هم باید ساخته شود چون بچه‌ها سریع بزرگ می‌شوند.

لی‌وای گفته این فیلم نوامبر ۲۰۲۲ اکران می‌شود.

اول قرار بود آوریل ۲۰۲۲ باشد و بعد بخاطر کرونا عقب افتاد و فکر کنم نوامبر بهترین موقع برای اکران فیلم باشد. خوشبختانه به این امید هستیم که اکران فیلم به تعطیلات می‌خورد. آکوامن هم قبل تعطیلات اکران شد و یک میلیارد دلار فروخت.

قبلا اعلام شده بود هنری گیدن (Henry Gayden) برای نوشتن دنباله فیلم به کارگردانی دیوید اف سندبرگ (David F. Sandberg) بازمی‌گردد و پیتر سافرن (Peter Safran) تولیدش می‌کند.

زکری لی‌وای، جک دیلان گریزر (Jack Dylan Grazer)، مارتا میلانز (Marta Milans)، آشر انجل (Asher Angel)، میگان گود (Meagan Good)، فیت هرمن (Faithe Herman) و آدام برادی (Adam Brody) بازیگران فیلم هستند.

همه‌ی ما یک ابرقهرمان درونمان داریم‌، فقط کمی معجزه برای نشان دادنش نیاز داریم. در مورد بیلی باتسون اینگونه است که با گفتن یک کلمه، Shazam!، این پسر بچه ۱۴ ساله تبدیل به ابرقهرمان بزرگسالی می‌شود. او قلبا همچنان بچه است و درون جسم دیگری قرار گرفته است. شزم در این نسخه‌ی بزرگسال خود نشان می‌دهد که یک نوجوان با قدرت خارق‌العاده خود چکار می‌تواند بکند: می‌تواند پرواز کند؟ بینش اشعه ایکس دارد؟ از دستانش نور خارج شود؟ می‌تواند از امتحان مطالعات فرار کند؟ شزم باید حد توانایی‌هایش را با هیجان یک بچه امتحان کند. اما او باید در استفاده از این قدرتش تبحر پیدا کند تا با نیروهای مهلک شیطانی که توسط دکتر تادوس سیوانا کنترل می‌شوند، مبارزه کند.

بازیگران این فیلم عبارتند از: آشر انجل در نقش بیلی باتسون، و مارک استرانگ (Mark Strong) در نقش دکتر تادوس سیوانا سوپر تبهکار. جک دیلن گریزر در نقش بهترین دوست بیلی و فردی و خانواده بچه‌ها مانند مری با هنرمندی گریس فولتون (Grace Fulton)؛ دارلا با هنرمندی فیت هرمن؛ یوجین با بازی ایان چن (Ian Chen) و پدرو با بازی خوان آرمند (Jovan Armand) دیگر بازیگران این فیلم هستند. کوپر اندروز (Cooper Andrews) و مارتا میلانز نقش ویکتور و رزا واسکوز، والدین بچه‌ها، را با ران کفاس جونز در نقش جادوگر بازی می‌کنند.

فیلم Shazam! Fury of the Gods قرار است ۴ نوامبر ۲۰۲۲ اکران شود.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.