تریلر نهایی سریال Ratched منتشر شد

10 September 2020 - 21:30

نتفلیکس تریلر نهایی سریال جدید Ratched ساخته رایان مورفی (Ryan Murphy) را با بازی سارا پلسون (Sarah Paulson)، بازیگر برنده جایزه گلدن گلوب، منتشر کرده که داستان یکی از شخصیت‌های برجسته و ترسناک، پرستار Ratched است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این سریال پیش درآمدی بر فیلم One Flew Over the Cuckoo’s Nest (دیوانه از قفس پرید) محصول سال ۱۹۷۵ است که پولسون نقش جوانی‌های پرستار Ratched را ایفا می‌کند. این سریال سال ۱۹۴۷ را نشان می‌دهد. زمانی که این پرستار از یک پرستار درجه پایین به یکی از تبهکاران منفور تاریخ تبدیل می‌شود.

این سریال را ایوان رومنسکای (Evan Romansky) نوشته است. فیلم‌نامه به مدیر برنامه‌های مورفی داده شد که حق ساخت سریال را بدست آورده بود.

این سریال قبل از رسیدن به نتفلیکس، مورد مناقصه سه شبکه نتفلیکس، Hulu و اپل بود.

جز مورفی و مایکل داگلاس (Michael Douglas)، آلین کشیشیان (Aleen Keshishian)، مارگارت رایلی (Margaret Riley) و جیکوب اپستین (Jacob Epstein) از کمپانی Lighthouse Management & Media و رومنسکای این سریال را تهیه می‌کنند.

فیلم One Flew Over the Cuckoo’s Nest برنده اسکار بهترین فیلم شد که براساس رمانی از کن کیسی (Ken Kesey) با همین نام است.

لوییز فلچر (Louise Fletcher) در این فیلم نقش پرستار Ratched را بازی کرد که برنده اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن شد. این فیلم همچنین اسکار بهترین کارگردانی برای میلوش فورمن (Milos Forman)، بهترین بازیگر نقش اول مرد برای جک نیکلسون (Jack Nicholson) و بهترین فیلم‌نامه اقتباسی برای لورنس هوبن (Lawrence Hauben) و بو گلدمن (Bo Goldman) را از آن خود کرد.

سریال Ratched از ۱۸ سپتامبر (۲۸ شهریور) روی آنتن شبکه نتفلیکس می‌رود.

برای مشاهده تریلر اینجا کلیک کنید.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.