راب مورگان به فیلم Don’t Look Up پیوست

10 September 2020 - 22:30

راب مورگان پس از ایفای نقش پدر مجیک جانسون در سریال لس‌آنجلس لیکرزی آدام مک‌کی (Adam McKay) محصول شبکه‌ی HBO، اکنون به فیلم بعدی این کارگردان پیوست. این فیلم محصول کمپانی نتفلیکس Don’t Look Up نام دارد و در آن جنیفر لارنس (Jennifer Lawrence) به ایفای نقش می‌پردازد. مک‌کی نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی این اثر را در کنار کوین مسیک (Kevin Messick) زیر پرچم کمپانی Hyperobject Industries خودش انجام خواهد داد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

این فیلم دو اخترشناس سطح پایین را دنبال می‌کند که با ماشین خود به تور رسانه‌ای برای هشدار به بشریت درباره‌ی نزدیک شدن شهاب‌سنگی که سیاره‌ی زمین را نابود خواهد کرد، می‌روند.

مک‌کی گفت:

از کار کردن با راب مورگان بر روی سریال لیکرزی خودمان در HBO لذت بردم و فوراً تشخیص دادم که او کسی است که تمایل به همکاری مجدد با او را دارم. راب اخلاقی دارد که مغرور و درعین‌حال صاف‌وصادق است. از اینکه همکاری با ما را در Don’t Look Up قبول کرد هیجان‌زده شدم.

از آخرین آثاری که او در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است می‌توان به فیلم Greyhound محصول Apple+، فیلم The Photograph محصول Universal و فیلم Just Mercy محصول Warner Bros اشاره کرد.

او همچنین رابطه‌ی خوبی با نتفلیکس مخصوصاً با ایفای نقش در فیلم موفق Mudbound که در اسکار ۲۰۱۸ نیز نامزد بهترین فیلم‌نامه‌ی اقتباسی و بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد، دارد. دیگر پروژه‌ی او فیلم بدون عنوانی از گراهام کینگ (Graham King) با بازی ساندرا بولاک (Sandra Bullock) است. او همچنین در فیلم The United States vs. Billie Holiday به کارگردانی لی دنیلز (Lee Daniels) حضور دارد.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.