نویسنده Ford v Ferrari اولین فیلم خود را می‌سازد

10 September 2020 - 22:00

جیسون کلر (Jason Keller) نویسنده فیلم Ford v Ferrari اولین فیلم خود، La Sombra، را کارگردانی خواهد کرد که خودش فیلم‌نامه‌اش را نوشته و کمپانی‌های Sherborne Media Finance و Paprika Financing سرمایه‌گذاران آن هستند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

در این پروژه، پورتوریکو میدان مبارزه مردی می‌شود که بعد از دزدیده شدن برادرش با گروه قدرتمندی از خلافکاران محلی درگیر می‌شود. تولید فیلم از بهار ۲۰۲۱ در پورتوریکو شروع می‌شود. انتخاب بازیگران فیلم در حال انجام است.

لیلو رویز (Luillo Ruiz) از کمپانی Pimienta Film Company و گری راسکین (Gary Raskin) از کمپانی Sherborne Media Finance فیلم را با رابی برنر (Robbie Brenner) تولید می‌کنند.

راسکین در اینباره گفته:

فیلم La Sombra داستان احساسی قوی درباره خانواده است که در عین حال صحنه‌های اکشن و مهیجی دارد. وقتی اولین بار فیلم‌نامه را خواندم، عاشقش شدم و وقتی جیسون با من درباره کارگردانی فیلم صحبت کرد، خیلی سریع بله را گفتم. خیلی برای این پروژه هیجان داریم و آن را آغاز یک فرنچایز اکشن بزرگ و بین‌المللی می‌دانم.

برنر نیز گفته:

من و جیسون بارها در ۱۵ سال اخیر سر فیلم‌های خیلی خوبی با هم همکاری داشتیم. خیلی خوشحالم بخشی از فیلم هستم و این پیشرفت خوبی برای جیسون است و به شدت منتظر دیدن فیلم هستم.

کلر اخیرا فیلم‌نامه Ford v Ferrari را نوشته که دو اسکار برده و ۲۲۵.۵ میلیون دلار فروخته است. او فیلم‌نامه The Paladin را به همراه آنتونی مندلر (Anthony Mandler) قلم زده است. قبلا هم نویسنده فیلم‌های Escape Plan با بازی سیلوستر استالونه (Sylvester Stallone)، فیلم Machine Gun Preacher با بازی جرارد باتلر (Gerard Butler) و Mirror Mirror با بازی جولیا رابرتس (Julia Roberts) بوده است.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.