اکران Wonder Woman 1984 بازهم به تعویق افتاد

10 September 2020 - 23:30

کمتر از یک ماه مانده به تاریخ اکران کنونی فیلم Wonder Woman 1984، به گزارش Deadline، کمپانی Warner Bros. Pictures در صدد موکول کردن تاریخ اکران این دنباله‌ی دی‌سی با حضور گل گدوت (Gal Gadot) در نقش اصلی آن به تاریخ دیگری در نوامبر یا اواخر دسامبر است. منابع آگاه اعلام کرده‌اند که این تصمیم به دلیل فیلم Tenet به کارگردانی کریستوفر نولان (Christopher Nolan) گرفته شده است زیرا این اثر در سالن‌های سینمای نیویورک و لس‌آنجلس تا زمان صدور اجازه‌ی بازگشایی مجددشان اکران نخواهد شد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

اگر وارنر تصمیم بگیرد که تاریخ اکران Wonder Woman 1984 را تغییر دهد، هیچ گزینه‌ی دیگری به‌جز موکول کردن بازسازی Dune محصول کمپانی Legendary Pictures به سال ۲۰۲۱ برایش باقی نخواهد ماند. این اخبار درواقع همسو با صحبت‌های مدیر مالی WarnerMedia یعنی جان استیونز (John Stephens) در ماه پیش است که گفته بود باید انتظار تأخیرهای بیشتری را از این استودیو داشته باشیم.

در فیلم بعدی شخصیت زن شگفت‌انگیز، پرش زمانی به سال ۱۹۸۰ خواهیم داشت و شاهد روبرویی این شخصیت با دشمنان کاملاً جدیدی به نام چیتا و مکسول لرد خواهیم بود. با بازگشت پتی جنکینز به‌عنوان کارگردان و بازگشت گل گدوت برای ایفای نقش اصلی، Wonder Woman 1984 دنباله‌ی اولین فیلم ابرقهرمانی و موفق کمپانی DC با محوریت یک شخصیت زن یعنی Wonder Woman محصول ۲۰۱۷ خواهد بود.

کریس پاین (Chris Pine) در نقش استیو ترور، کریستن ویگ (Kristen Wiig) در نقش چیتا، پدرو پاسکال (Pedro Pascal) در نقش مکسول لرد، رابین رایت (Robin Wright) در نقش انتیوپ و کانی نیلسن (Connie Nielsen) در نقش هیپولیتا دیگر ستارگان این فیلم هستند. چارلز روون (Charles Roven)، دبورا اسنایدر (Deborah Snyder)، زک اسنایدر (Zack Snyder)، پتی جنکینز، گل گدوت و استیون جونز (Stephen Jones) تهیه‌کنندگان آن و ربکا استیل رون اکلی (Rebecca Steel Roven Oakley)، ریچارد ساکل (Richard Suckle)، ماریان جنکینز (Marianne Jenkins)، جف جانز (Geoff Johns)، والتر هامادا (Walter Hamada)، شنتال نونگ وو (Chantal Nong Vo) و وزلی کالر (Wesley Coller) تهیه‌کنندگان اجرایی آن هستند. نویسندگی فیلم‌نامه‌ی این عنوان را جنکینز، جانز و دیوید کالاهام (David Callaham) انجام داده‌اند.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.