پایان یافتن سریال The Walking Dead با فصل یازدهم؛ ساخت اسپین‌آف دریل و کارول

11 September 2020 - 00:00

شبکه AMC اعلام کرد سریال The Walking Dead «مردگان متحرک» پس از فصل یازدهم که پخش آن از اواخر سال ۲۰۲۱ آغاز می‌شود پایان خواهد یافت. در همین حال، این شبکه همچنین دستور ساخت سریال اسپین‌آفی درباره دریل دیکسون (نورمن ریداس (Norman Reedus)) و کارول پلیتیر (ملیسا مک‌براید (Melissa McBride)) تنها دو عضو گروه بازیگران سریال که از فصل اول تاکنون در آن حضور داشته‌اند را صادر کرده است. پخش این سریال اسپین‌آف از سال ۲۰۲۳ آغاز خواهد شد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

فصل یازدهم سریال مردگان متحرک قرار بود امسال پخش شود، اما تولید و پخش آن به دلیل همه‌گیری کرونا به تاخیر افتاد. انتظار می‌رود این سریال در اوایل سال ۲۰۲۱ با شش اپیزود باقیمانده از فصل دهم بازگردد. پخش فصل یازدهم که شامل ۲۴ اپیزود است پس از آن آغاز خواهد شد. قسمتی که قرار بود اپیزود پایانی فصل دهم باشد، در روز ۴ اکتبر به نمایش درخواهد آمد.

هنوز جزئیاتی درباره سریال اسپین‌آف دریل-کارول منتشر نشده، اما این سریال توسط سازندگان سریال اصلی یعنی آنجلا کانگ و اسکات گیمپل ساخته خواهد شد. کانگ فعلا شورانر سریال مردگان متحرک است و شورانر اسپین‌آف هم خواهد بود. گیمپل قبلا شورانر سریال اصلی بوده و حالا مدیر ارشد محتوایی دنیای مردگان متحرک است.

دومین سریال این دنیای گسترده یعنی Fear the Walking Dead «از مردگان متحرک بترسید»، در روز ۱۱ اکتبر برای فصل ششم خودش بازخواهد گشت. اولین اپیزود سریال The Walking Dead: World Beyond «مردگان متحرک: دنیای فراتر» نیز در روز ۴ اکتبر پس از سریال اصلی به نمایش درخواهد آمد. گیمپل همچنین در حال توسعه یک سریال آنتولوژی اپیزودیک به نام Tales of the Walking Dead «داستان‌های مردگان متحرک» است که در هر اپیزود آن، داستان یکی از شخصیت‌های کنونی و یا جدید دنیای گسترده مردگان متحرک روایت خواهد شد.

علاوه بر این، شبکه AMC و یونیورسال پیکچرز در حال توسعه مجموعه‌ای از فیلم‌ها هستند که داستان ریک گرایمز را دنبال خواهند کرد. اندرو لینکلن (Andrew Lincoln) قبلا این نقش را در ۹ فصل از سریال مردگان متحرک بازی کرده است.

منبع:‌ Collider

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.