احتمال ساخت فصل پنجم سریال Fargo وجود دارد

11 September 2020 - 11:30

پس از اتمام فصل سوم سریال Fargo نوآ هاولی (Noah Hawley) سازنده آن طوری وانمود کرد که انگار کار این سریال برنده جایزه امی تمام شده است. ولی او به سرعت حرف خود را پس گرفت و در حال حاضر فصل چهارم این سریال قرار است در تاریخ ۲۷ سپتامبر (۶ مهر ماه) در ۱۱ قسمت با نقش‌آفرینی کریس راک (Chris Rock) منتشر شود. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

در مورد فصل پنجم این سریال هاولی در کنفرانس خبری شبکه FX که امروز برگزار شد گفت:

من قطعاً احتمال ساخت فصل پنجم را رد نمی‌کنم. شما تنها به یک ایده احتیاج ندارید، شما به هزاران ایده و کاراکتر احتیاج دارید؛ بنابراین و به این علت عموماً تمایل به رد کردن ساخت فصل جدید به وجود می‌آید.

او همچنین در مورد کار بعدی خود گفت:

من یک رمان دارم که تلاش می‌کنم آن را تمام کنم. هدف من بازگشت سریع به ساخت یک فیلم یا سریال دیگر نیست. مدت طولانی است که من در حال تولید فیلم و سریال هستم. معمولاً به چیزهای پیش آمده بله می‌گویم و پیش خود فکر می‌کنم که این کار را انجام می‌دهم بعد آن کار را انجام می‌دهم ولی همیشه در انتها دو چیز به صورت هم‌زمان با هم اتفاق می‌افتد. من کارهای زیادی برای این سریال کردم. بچه‌های من در سنی هستند که احتیاج دارند من خانه باشم. من می‌خواهم مطمئن شوم تصمیم‌هایی که برای سال بعد می‌گیرم صرفاً بله گفتن من به چیزها نباشد بلکه داستان‌های جدیدی بگویم که قبلاً گفته نشده است و با همکاری شبکه FX تلاش کنم که این سریال را دوباره بازآفرینی کنم.

او اقتباس دیگری از فیلم Star Trek را پیش‌رو دارد که گفته می‌شود فعلاً کمپانی پارامونت ساخت آن را متوقف کرده است. او پیش از این گفته بود ساخت اقتباس تلویزیونی او از رمان علمی تخیلی کرت وانه‌گت (Kurt Vonnegut) با نام Cat’s Cradle به علت به مالکیت درآمدن فاکس توسط دیزنی دشوار شده است.

 هاولی فعلا در حال تولید اقتباسی از داستان کوتاه Lost Souls نوشته متیو بیکر (Matthew Baker) در استودیو سرچلایت است که توسط عیسی لوپز (Issa López) نوشته و کارگردانی می‌شود. سال پیش او فیلم Lucy in the Sky را کارگردانی کرده بود که در جشنواره فیلم تورنتو اکران شد.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.