دیزنی پلاس انیمیشن کوتاهی براساس کاراکتر اولاف در Frozen می‌سازد

11 September 2020 - 12:00

پس از انتشار آخرین قسمت سریال کوتاه دیجیتالی At Home With Olaf در ماه می، به نظر می‌رسد دیزنی پلاس هنوز قصد رها کردن آدم‌برفی پرطرفدار و دوست داشتنی انیمیشن Frozen را ندارد، چرا که آن‌ها به صورت رسمی اعلام کردند انیمیشنی کوتاه با نام Once Upon a Snowman را براساس این کاراکتر می‌سازند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این انیمیشن که در روز جمعه ۲۳ اکتبر (۲ آبان ماه) پخش می‌شود داستان پیدایش کاراکتر اولاف و نحوه به وجود آمدن آن را روایت می‌کند. جاش گد (Josh Gad) صداپیشه این شخصیت بار دیگر نقش خود را در این سریال تکرار می‌کند. در طی این اعلامیه آن‌ها اولین پوستر این انیمیشن را نیز منتشر کردند که در پایان خبر مشاهده می‌کنید.

Once Upon a Snowman داستان قدم‌های اول آدم‌برفی است که تازه به وجود آمده و در جست‌وجوی هویت خود در کوه‌های برفی خارج از آرندل می‌گردد. این انیمیشن قرار است فاصله‌ی کوتاه بین زمانی که السا به وجود می‌آید و هنگامی که کریستوف و آنا او (اولاف) را برای اولین بار در جنگل می‌بینند را پر کند.

ترنت کوری (Trent Correy) یکی از کارگردان‌های این انیمیشن گفت:

ایده این انیمیشن هنگامی که من به عنوان انیماتور در اولین انیمیشن Frozen کار می‌کردم به وجود آمد. دن آبراهام (Dan Abraham) و من بسیار سپاسگزار و هیجان‌زده هستیم که فرصت کارگردانی در این انیمیشن کوتاه را به دست آوردیم تا با همکاران فوق‌العاده خود در استودیو انیمیشن‌سازی والت دیزنی کار کنیم.

دن آبراهام کارگردان دیگر این انیمیشن گفت:

جاش گد صداپیشگی فوق‌العاده‌ای را در نقش اولاف در سری انیمیشن‌های Frozen اجرا کرده است. فرصت دوباره برای کار کردن با او در استودیو ضبط صدا افتخاری بزرگ و یکی از دستاوردهای بزرگ من در دوران شغلی‌ام است.

این انیمیشن کوتاه توسط ترنت کوری و دن آبراهام کارگردانی خواهد شد. هر دو آن‌ها روی شخصیت اولاف در انیمیشن Frozen 2 کار کرده‌اند. Once Upon a Snowman توسط پیتر دل وچو (Peter Del Vecho) و نیکول هیرون (Nicole Hearon) تولید خواهد شد.

انیمیشن Frozen 2 سکان‌دار برنده‌های جوایز آکادمی فیلم با تیمی از جمله جنیفر لی (Jennifer Lee) و کریس باک (Chris Buck) به عنوان کارگردان و پیتر دل وچو به عنوان تولیدکننده بود. موسیقی این انیمیشن نیز توسط ترانه‌سرا برنده جایزه اسکار کریستن اندرسون-لوپز (Kristen Anderson-Lopez) و رابرت لوپز (Robert Lopez) ساخته شده است.

قسمت اول این انیمیشن که در سال ۲۰۱۳ اکران شد عنوان پردرآمدترین فیلم انیمیشنی را در تمام دوران کسب کرد و در آن سال پرفروش‌ترین فیلم اکران شده با درآمد جهانی بیش از ۱.۲ میلیارد دلار بود. این انیمیشن که با تحسین منتقدان و مخاطبین همراه بود جایزه اسکار بهترین انیمیشن و بهترین آهنگ اریجینال ساخته شده با نام Let It Go را برنده شده است.

منبع: کامینگ‌سون

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.