دنباله‌های فیلم After وارد مرحله تولید شدند

11 September 2020 - 11:00

جای تعجب ندارد که طرفداران فیلم After (بعد از آن) در انتظار سری سوم و چهارم فیلم باشند که براساس رمان‌های آنا تاد (Anna Todd) ساخته شده‌اند. گرچه سری دوم، After We Collided (بعد از برخورد ما)، هنوز اکران نشده اما قلب‌ تسا یانگ و هاردین اسکات برای هم می‌زند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

ستارگان این مجموعه فیلم‌ها، جوزفین لانگفورد (Josephine Langford) و هیرو فاینس (Hero Fiennes) امروز رسما خبر از سری‌های سوم و چهارم فیلم در صفحات اینستاگرام‌شان دادند که نام آن‌ها After We Fell و After Ever Happy است. هردو فیلم در حال تولید هستند. همچنین اعلام شد کستیل لاندن (Castille Landon) هر دو فیلم را کارگردانی می‌کند. او اخیرا سُکان‌دار درام مهیج Fear of Rain بوده است.

فیلم اول موفق شد با بودجه ۱۴ میلیونی‌اش، ۷۰ میلیون دلار فروش جهانی داشته باشد. فیلم After داستان تسا است که عاشق هاردین با راز تاریکی می‌شود. طبق گزارش سایت BoxOfficeMojo فیلم After We Collided تا به امروز بیش از ۱۰ میلیون دلار فروش بین المللی داشته است. راجر کامبل (Roger Kumble) کارگردان این سری است.

در سری After We Fell، زندگی تسا از هم پاشیده می‌شود. هیچ چیز آنطور که فکر می‌کرده پیش نمی‌رود و دوستان و خانواده‌اش آنگونه که انتظار داشته، نیستند. تنها کسی که به او تکیه کرده، هاردین، وقتی متوجه راز او می‌شود، بسیار خشمگین می‌شود. و بجای اینکه او را درک کند، وضع را بدتر می‌کند.

در فیلم After Ever Happy، آشکار شدن گذشته، هاردین را تکان می‌دهد و تسا درگیر تراژدی می‌شود و رابطه‌شان در یک قدمی شکست قرار می‌گیرد. با آشکار شدن حقیقت درباره خانواده‌ها، مشخص می‌گردد این دو خیلی با هم تفاوت ندارند. تسا دیگر دختر ساده و خوب و صمیمی و هاردین، دیگر پسر بدجنس و دمدمی مزاجی که عاشقش شد، نیست.

کمپانی Voltage اکران خارجی هردو فیلم اول After را برعهده داشته است.

منبع:  ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.